Wpis z mikrobloga

"Nic ich nie nauczyło pokory"

Jakiej kur## pokory? Z czym? Z tym, że jak je### małpy wykonujecie polecenia idioty i kilkaset / kilka tysięcy ludzi zniszczyło reputację restauracji tylko dlatego, że jakiemuś idiocie nie dowieźli żarcia, bo po prostu nie był z ich rejony, a dezinformacja nie wynikała z ich winy?

Wymagacie pokory od kogoś, komu ktoś "przez pomyłkę osoby trzecie" roz### interes?

To Wy się kur### pokory nie nauczyliście... Wy i ten wasz kur### guru, który teraz twierdzi, że to nie jego wina, a Wasza... :v

Napisali prawdę... Niedoinformowane bydło zniszczyło im interes, a ludzie dawali minusy tylko dlatego, że ktoś im kazał, bez własnego sprawdzenia informacji. Poszli za resztą bydła. :v

#danielmagical
Pobierz Koczi_92 - "Nic ich nie nauczyło pokory" 

Jakiej kur## pokory? Z czym? Z tym, że j...
źródło: comment_Su0bsNsP7R5weBa5lcYsAc6XG6eiyKTC.jpg
  • 27
@Koczi_92: @SzerniakSzerniaczek : gosciu, magiczny daniel to jest debil i idiota ale co to ma do rzeczy? w tej calej grubej rybie pracuja #!$%@? wiesniaki. wez poczytaj jak oni pisza na fb, jak odnosza sie do ludzi. albo posluchaj jak gadali przez telefon do magicznego. dla mnie tacy ludzie to sa smiecie a ci na dodatek pracuja w uslugach. nie zycze sobie zeby jakikolwiek uslugodawca sie tak do mnie odzywal. cierp,
@ostry_boy: wymagasz od nich, żeby byli mili dla kogoś, kto od tak z kaprysu #!$%@?ł im życie? Gdyby ktoś taki do mnie przyszedł i wyciągnął rękę, to też bym mu napluł w twarz, a nie właził w dupę. :v
@Koczi_92: Używanie takiego języka na fanpage'u swojej restauracji dyskwalifikuje tego prostaka w jakiejkolwiek dyskusji. Tak się po prostu nie prowadzi fanpage'u jakiegokolwiek interesu. Żenujące. Magical to przygłup, ale buta tego typa z jaką z nim rozmawiał podczas tego zamówienia dobitnie świadczy z kim mamy do czynienia. Założę się, że gdyby na miejscu ryba okazała się nieświeża to też by kazał bydłu wypieprzać, bo to szef, a nie klient ma zawsze rację.
@G-R-B: zgadzam się po części z tym co piszesz. Nie zmienia to faktu, że goście z tej restauracji nie mają bladego pojęcia o tym jak działa internet i prawdopodobnie w ogóle by na tym FP nic nie pisali - bo byłoby im to niepotrzebne. Ale teraz potrzebne jest, bo zgraja gimbów niszczy im reputacje i muszą odpisywać... a że nie potrafią odpowiadać, to wychodzą takie kwiatki.

Nie zmienia to faktu, że
@ostry_boy: No tak bo ty do końca pozostałbyś poprawny politycznie i kulturalny gdy banda imbecyli nasłanych przez prymitywa niszczy opinie firmy. Należy nadmienić ze ten motłoch nigdy w tej knajpie nic nie jadł. Zawierzył słowom człowieka który twierdzi, że w Polsce jest 12 województw, a jedno z nich to 'środkowopomorskie". Administracja fb Grubej Ryby mówi jak jest - cała ta szarańcza która zrobiła nagonkę to zwykłe polaki cebulaki, na pewno nie
@Koczi_92: ale wygadujesz kocopoly. mi wystarczy sam fakt jak wlasicicel grubej ryby rozmawial z magicznym przez telefon bezposrednio po zlozeniu zamowienia zeby uznac go za ludzki odpad. wtedy tez byl sprowokowany? bo jakis klient zadzwonil zapytac dlaczego nie dowoza jedzenia?
@ostry_boy: @Koczi_92: W Stanach są całe szkoły, które zajmują się customer service. W globalnym świecie dochodzimy do momentu, gdy ciężko już rywalizować ceną i jakością, bo rynek na prawie wszystko jest już zapełniony. Musimy w końcu dojść do momentu, gdy zaczną rywalizować poziomem obsługi. To jeden z najważniejszych elementów moim zdaniem. Nie wiem jak Wy, ale ja wolę nawet zapłacić więcej i odwiedzić miejsce, w którym czuję się jak w
@ostry_boy: A nie uznał byś za ludzki odpad kogoś, kto rzuca hasłem "Jak mi tego nie dowieziecie, to inaczej to załatwimy? Ja to zgłoszę i Was usunę z pyszne.pl"? Bo to Magical zaczął gównoburzę. :v
Jak facet nie rozumie social media to niech tam nie pisze


@G-R-B: #!$%@? popieram, tylko jest jeden problem, wiesz jaki? 75% osób używających social media powinno usunąć kanał, bo ich używać nie umie, ale niestety tak nie jest...

Oczywiście, człowiek zarządzający usługą publiczną powinien prezentować wyższy poziom kultury - w końcu poniekąd jest biznesmenem. Ale co poradzić, samo założenie garnituru (o ile w ogóle go kiedyś założył) nie uczyni z wieśniaka
@Koczi_92: Dokładnie. Dlatego uważam, że nie ma tutaj jasnych charakterów w tym konflikcie. Jeden jest wart drugiego. Ta cała rozmowa, jak i wpisy na fanpage to błąd w sztuce. To tak jakby szewc robił krzywe buty i miał pretensje do świata, że się czepiają do niego o poziom butów. Obsługa klienta to też sztuka. Nigdy nie można dać się sprowokować klientowi, a jego zachowanie kojarzy mi się z Panią sklepową z
To tak jakby szewc robił krzywe buty i miał pretensje do świata, że się czepiają do niego o poziom butów


@G-R-B: z tym już się nie do końca zgodzę. Bo tutaj nie czepiają się kucharza o jakość dania, a o to jakiego słownictwa używa.
Wpisy na fanpage to błąd w sztuce i to popieram, ale błąd sztucznie wywołany, bo gdyby nie nagonka, to FP nie byłby zmuszony do odpowiadania... a że