Aktywne Wpisy
Sanah wydała nowy album i byłem zmuszony tego słuchać podczas powrotu z urlopu. Wszystko oczywiście w tonie feminizmu i tego że ci źli faceci nie są wcale potrzebni kobiecie. Ale z jedną piosenką to już przesadziła xD
Kobieta śrubką jest
Która światem dziś obraca
Niech ktoś jej wytłumaczy że śrubką kręci śrubokręt xD
#logikarozowychpaskow
Kobieta śrubką jest
Która światem dziś obraca
Niech ktoś jej wytłumaczy że śrubką kręci śrubokręt xD
#logikarozowychpaskow
Maurelius +277
Castle Story już niedługo wychodzi z Early Access. Aktualizacja 1.0 "ma być szybciej niż się tego spodziewamy", jeśli chcecie dowiedzieć się jak duże zmiany zajdą w rozgrywce to wejdźcie tutaj: http://castlestory.pl/index.php?topic=254.0
Czym jest Castle Story? To RTS w voxelowym świecie tworzony w Unity, gdzie gracz przejmuje dowodzenie nad Bricktronami i broni się przed złymi Corruptronami budując zamki.
Pierwsza wzmianka o grze pojawiła się w formie filmu z rozgrywki na prototypie w 2011 roku. W 2012 przeprowadzono kampanie na Kickstarterze, dzięki której projekt uzbierał 702 516 USD. Pozwoliło to na stworzenie profesjonalnego studia dla ekipy Sauropod Studio i zatrudnienie nowych pracowników. Za parę tygodni mija 5 lat od zakończenia zbierania funduszy, czyżby to miało być datą wydania pełnej wersji?
Radzę poczytać recenzje na Steam przed rozważeniem zakupu - widać, że jeszcze długa droga zanim gra będzie w sensownym stanie.
Po pierwsze, aktualizacje były.
Po drugie, był przestój bo przepisywali wiele systemów od nowa (żeby przyspieszyć dodawanie nowych bloków, systemów itp. taka unifikacja systemu jaką kiedyś przechodził też Minecraft).
Po trzecie, gra mogłaby wyjść i teraz i być już pełnoprawną grą.
Po czwarte, zobacz najnowsze recenzje "Bardzo pozytywne". Ogółem są "Mieszane" głównie właśnie przez ten okres przestoju, gdzie dużo się robi, ale nie widać efektów bo to głównie praca
No jakieś były, ale było widać, że gdy Castle Story weszło do EA to nawet ciężko to było określić mianem wersji