Wpis z mikrobloga

#earlyaccess #steam #indiegamedev #castlestory #sauropodstudio

Castle Story już niedługo wychodzi z Early Access. Aktualizacja 1.0 "ma być szybciej niż się tego spodziewamy", jeśli chcecie dowiedzieć się jak duże zmiany zajdą w rozgrywce to wejdźcie tutaj: http://castlestory.pl/index.php?topic=254.0

Czym jest Castle Story? To RTS w voxelowym świecie tworzony w Unity, gdzie gracz przejmuje dowodzenie nad Bricktronami i broni się przed złymi Corruptronami budując zamki.

Pierwsza wzmianka o grze pojawiła się w formie filmu z rozgrywki na prototypie w 2011 roku. W 2012 przeprowadzono kampanie na Kickstarterze, dzięki której projekt uzbierał 702 516 USD. Pozwoliło to na stworzenie profesjonalnego studia dla ekipy Sauropod Studio i zatrudnienie nowych pracowników. Za parę tygodni mija 5 lat od zakończenia zbierania funduszy, czyżby to miało być datą wydania pełnej wersji?
k.....3 - #earlyaccess #steam #indiegamedev #castlestory #sauropodstudio

Castle St...

źródło: comment_UgnIGIhMNmGGEErYvTV9kAaO3qARCq9E.jpg

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
@kuzyn123 Pamiętam tę grę, wzbudziła wiele dyskusji ponieważ twórcy po wypuszczeniu jej w Early Access przez bardzo długi czas (tak z 2-3 lata) praktycznie nic nie robili a nowe aktualizacje psuły czasem więcej niż naprawiały. Był to jeden z wielu przykładów na to, że Early Access w takiej formule to rak.

Radzę poczytać recenzje na Steam przed rozważeniem zakupu - widać, że jeszcze długa droga zanim gra będzie w sensownym stanie.
  • Odpowiedz
@Raffael:
Po pierwsze, aktualizacje były.
Po drugie, był przestój bo przepisywali wiele systemów od nowa (żeby przyspieszyć dodawanie nowych bloków, systemów itp. taka unifikacja systemu jaką kiedyś przechodził też Minecraft).
Po trzecie, gra mogłaby wyjść i teraz i być już pełnoprawną grą.
Po czwarte, zobacz najnowsze recenzje "Bardzo pozytywne". Ogółem są "Mieszane" głównie właśnie przez ten okres przestoju, gdzie dużo się robi, ale nie widać efektów bo to głównie praca
  • Odpowiedz
@kuzyn123:

Po pierwsze, aktualizacje były.


No jakieś były, ale było widać, że gdy Castle Story weszło do EA to nawet ciężko to było określić mianem wersji
  • Odpowiedz
@Raffael: Chyba nigdy nie zrozumiem ludzi, którzy myślą, że jak coś wchodzi w Early Access to jest gotowa gra. Co do błędów to wiadomo, że są, ale żaden z nich przynajmniej mi nie blokuje rozgrywki, a i tak wszystko jest naprawiane.
  • Odpowiedz