Aktywne Wpisy
synadama +19
#zwiazki #takaprawda
Gdybym miał żonę to regularnie, wyrywkowo sprawdzałbym jej telefon pod kątem komunikowania się i jakiejkolwiek innej interakcji z mężczyznami. Dodatkowo zakaz spotkań towarzyskich bez mojej obecności.
Podejrzane zachowania sugerujące kontakt z innym mężczyzną - papiery rozwodowe będą już czekać na stole.
Z innym podejściem do związku prędzej czy później skończy się to źle dla faceta więc lepiej być mądrym przed szkodą.
Gdybym miał żonę to regularnie, wyrywkowo sprawdzałbym jej telefon pod kątem komunikowania się i jakiejkolwiek innej interakcji z mężczyznami. Dodatkowo zakaz spotkań towarzyskich bez mojej obecności.
Podejrzane zachowania sugerujące kontakt z innym mężczyzną - papiery rozwodowe będą już czekać na stole.
Z innym podejściem do związku prędzej czy później skończy się to źle dla faceta więc lepiej być mądrym przed szkodą.
źródło: temp_file3295949798254771809
Pobierz
farbowanylisek +17
W każdym pociągu powinna być obowiązkowo Strefa Palacza 🤍





Castle Story już niedługo wychodzi z Early Access. Aktualizacja 1.0 "ma być szybciej niż się tego spodziewamy", jeśli chcecie dowiedzieć się jak duże zmiany zajdą w rozgrywce to wejdźcie tutaj: http://castlestory.pl/index.php?topic=254.0
Czym jest Castle Story? To RTS w voxelowym świecie tworzony w Unity, gdzie gracz przejmuje dowodzenie nad Bricktronami i broni się przed złymi Corruptronami budując zamki.
Pierwsza wzmianka o grze pojawiła się w formie filmu z rozgrywki na prototypie w 2011 roku. W 2012 przeprowadzono kampanie na Kickstarterze, dzięki której projekt uzbierał 702 516 USD. Pozwoliło to na stworzenie profesjonalnego studia dla ekipy Sauropod Studio i zatrudnienie nowych pracowników. Za parę tygodni mija 5 lat od zakończenia zbierania funduszy, czyżby to miało być datą wydania pełnej wersji?
źródło: comment_UgnIGIhMNmGGEErYvTV9kAaO3qARCq9E.jpg
PobierzRadzę poczytać recenzje na Steam przed rozważeniem zakupu - widać, że jeszcze długa droga zanim gra będzie w sensownym stanie.
Po pierwsze, aktualizacje były.
Po drugie, był przestój bo przepisywali wiele systemów od nowa (żeby przyspieszyć dodawanie nowych bloków, systemów itp. taka unifikacja systemu jaką kiedyś przechodził też Minecraft).
Po trzecie, gra mogłaby wyjść i teraz i być już pełnoprawną grą.
Po czwarte, zobacz najnowsze recenzje "Bardzo pozytywne". Ogółem są "Mieszane" głównie właśnie przez ten okres przestoju, gdzie dużo się robi, ale nie widać efektów bo to głównie praca
No jakieś były, ale było widać, że gdy Castle Story weszło do EA to nawet ciężko to było określić mianem wersji