Wpis z mikrobloga

@kubaczka mniej więcej, z kolektora wywalić klapy i zrobić to porządnie, egr mam wymieniony na nowy ale przy wyrzucaniu klap wypadałoby go zaślepić.
  • Odpowiedz
@damix: 1.9 czy 2.4?
Kolektor można odczyścić i poprawić listwę i samo mocowanie klap. EGR wtedy częściowo zaślepić (koszt 15 zł blaszka) tak żeby jednak swoją funkcję spełniał, nie będzie też potrzeby modyfikacji w sofcie i nie będzie wywalał błędu.
Moim zdaniem to lepsze niż rzeźba w postaci wyrywania klap i wyłączania egr który w PL się przydaje w zimie. @kubaczka:
  • Odpowiedz
@finam: mnie akurat nie rusza bo diesla nigdy nie planuje innego niz ciagnik, a ten juz jest w domu. A w benzynce na szczescie nie mam, chociaz wiem, ze pchaja teraz to do wszystkiego
  • Odpowiedz
  • 1
@damix: nie, chce cie po prostu wysmiac za zaslepianie egr. fap pewnie wycięty już dawno?


A co jest w tym śmiesznego?
  • Odpowiedz
@lansvans który jest taki sam jak w każdym innym dupowozie jakich wszędzie pełno. A spróbuj znaleźć kogoś kto potrafi zrobić rozrząd w Alfie na pływających kołach, tak jak Giuseppe przykazał.
  • Odpowiedz
@Ciasto_hirol: nie dawało mi spokoju dlaczego tak uparcie drążysz. Doczytałem, że to 1.9 150KM. Silnik Fiata, a montowany chyba w każdym Oplu. Jedna z najbardziej popularnych jednostek na rynku (i całkiem trwała). Mój błąd. Zapadam się pod ziemię ;p
  • Odpowiedz