Wpis z mikrobloga

@ppawel: Szukam jako klient

@Dzwoneg: No to po kolei sklepy, w któych ostatnio robiłem zakupy:
1. Po dodaniu produktu do koszyka wyświetla się ogromny popup "hurra, dodałeś". Po zamknięciu popupa przeładowuje się cała strona
2. Mam pewien koszyk skompletowany, muszę wyjść. Wracam - koszyk pusty.
3. Brak automatycznego logowania
4. Brak wyszukiwania po właściwościach/rozmiarze produktu
5. Po wybraniu producenta w kategorii produktów A - filtruje mi absolutnie wszystko w całym
4. Brak wyszukiwania po właściwościach/rozmiarze produktu


@StrucelRTFSC: Oj, zgadzam się, jako klient sam zauważam że w większości sklepów jest to koszmarem.

Niestety dla poprawnego zaimplementowania filtrowania bądź wyszukiwania po cechach (jak by co mam myśli ang. "facet") trzeba ogarniętego programisty czy zespołu, którzy będą potrafili poprawnie przygotować model danych plus kogoś ogarniętego technicznie po stronie klienta (w terminologii DDD powiedzmy, że z wiedzą "domenową"), do tego oprócz sklepu wypadałoby zainstalować i