Wpis z mikrobloga

@aryss @Jednobrewy: jako, że jestem fascynatą, odtwórcą wczesnośredniowiecznym, muzykiem ludowym, to klimat mnie przekonał w pierwszej kolejności. ale mechanika też jest istotna ( chociaż do takich gier jak "magiczny miecz" wracam do dziś ) - przeczytałem więc instrukcję i okazuje się, że nie jest tak nudno jak można było się spodziewać - każdy stwór ma set swoich zdolności, karty misji, które jemu przysłygują wymienia się z innymi graczami, tak więc dochodzi
@Lumir: Już poprawiłem to słowo na "mechanice", błędna pierwsza wersja. Magiczny miecz dla przykładu nie posiada sensownej mechaniki, zwykły kostkowy turlacz z kartami. Taki ogólny opis, że są zdolności, karty, lekka interakcja występuje w wielu grach. Zarówno w dobrych jak i w złych oczywiście. Tutaj jednak nie ma żadnych konkretów, to czyste reklamowanie produktu, by go sprzedać. Nie mam tego za złe, to zrozumiała praktyka. Klimat mi się podoba, ale nic
@MvPancer: rozczarowały mnie i to bardzo figurki z microart studio - goście słyną ze świetnych rzeźb, a te zaprezentowane to porażka- więc cieszę się, że nie wsparłem tego dodatku. reszta natomiast wydaje się być na dobrym poziomie, zresztą autorzy konsultują z "mecenasami" najmniejsze pierdoły takie jak wzór oczek na kostkach. macie jeszcze chwilę, więc wspierać. Jak przyjdzie w grudniu moge zrobić jakieś #grajzwykopem w #trojmiasto