Wpis z mikrobloga

@DiZZy1107: Może przerwa w banku? Nie wiem, można gdybać, ale raczej to nie wina ali, też raz mi się takie coś zdarzyło i miałem dzienny limit za nisko ustawiony. Dużo banków ma ustawione limity domyślnie, więc dziwne, że u ciebie takowych nie ma.
  • Odpowiedz
@DiZZy1107: Ostatnio też taki komunikat miałem, a mimo to zamówienia zostały opłacone. Zdziwiłem się, ale tak było. Jak u Ciebie jest inaczej, to spróbuj zapłacić później jeszcze raz.
  • Odpowiedz
@DiZZy1107: A co na to odpowiedział bank? Bo zadałeś im pytanie?

Gdy ostatnio miałem problem z transakcją, dyżurny w banku podał mi cały przebieg transakcji, pytania i odpowiedzi serwerów i doszliśmy do tego, co się dzieje źle.
Dlatego pytam, czy pytałeś operatora co on widzi w systemie.
  • Odpowiedz
  • 0
@ConanLibrarian nie pytlem operatora ale to dziwne bo poprosilem kuzyna ktory juz nie raz robil zakupy przez ali express i tez nie mogl kupic tej rzeczy.. Ten sam blad co na ss mu sie wyswietlal..
  • Odpowiedz
@DiZZy1107: Niekiedy taki komunikat wyskakuje jak nie ma żadnego limitu, spróbuj ustawić jakikolwiek limit transakcji internetowej jak karta na to pozwala i spróbuj ponownie.
  • Odpowiedz