Wpis z mikrobloga

@r3pr3z3nt: "No wonder my colleague Anthony Rowlinson - the only working journalist privileged to have been in attendance and whose story of that day you can read in the August issue of F1 Racing - returned raving about what he'd just witnessed.

This was certainly a special day in the life of Robert Kubica. More importantly, it was potentially a monumental one in the history of grand prix racing.

As Anthony's
@bumbon: więc tylko pozostają problemy z najciaśniejszymi zakrętami (twój wpis na mirko sprzed kilku minut), no i ewentualne restrykcje odnośnie modyfikacji potrzebnych by mógł. Następnie spełnienie wymogów od FIA odnośnie każdego kierowcy F1. Dobrze rozumiem (Janusz here)?
@diwmaron: nie, bo technicznie nawet nic się nie zmienia na kierownicy, nastepuje jedynie przeprogramowanie jednej łopatki tak że może biegi zmieniać na zasadzie push-pull, ale to nie jest objęte żadnym regulaminem

problemu z ciasnymi zakrętami tez już nie ma :)
@bumbon: Chodzi o to:

However, Kubica has yet to drive a 2017-spec car, which are faster and more physical than the one he has tested so far, and there are still question marks over his ability to operate an F1 car in all corners - tight left-handers are the main concern because of the restricted movement in his right arm.
Renault's veteran sporting director Alan Permane [...] left Valencia convinced Kubica is back in the most complete sense.


@wissarionow: Ja w zasadzie czekam już tylko na zdjęcia Roberta w bolidzie 2018 spec :)