Wpis z mikrobloga

@aidzpanwuj: @9l5l9: nie wiem skąd masz info ale najprawdopodobniej powinno wystarczyć. F16 z uzbrojeniem potrzebuje ok 1100m do startu i 1250m do lądowania a EPBC mają 1300m betonu. Na pusto to już w ogóle lajtowo. Oczywiście wspomnieć trzeba, że temat osiągów do startu jest złożony i wpływ ma bardzo wiele czynników a dane które podałem odnoszą się do warunków 'typowych'
@grigoryi: Jakby wpadł mu ptak do silnika i nie miałby innego wyjścia to by wylądował. W rzeczywistości sadzanie F-16 na tak krótkim pasie, bez BAK-12 to proszenie się o katastrofę.
@9l5l9: wszystkie wyliczenia bazują na suchych danych. Myślisz, że jak piloci przygotowują się do startu i sobie liczą na IPADach limity do startu, lądowania i prędkości to się ich trzymają czy może 'eee, niby ok ale życie sobie' ?
@9l5l9: gdyby mieli zaplanowane loty i wyliczenia się zgadzały to by polecieli. Tak to działa. Chyba za wiele z lotnictwem nie masz wspólnego. Poza tym powtarzam - pytanie było czy byłyby w stanie wylądować a nie czy piloci by chcieli lądować
gdyby mieli zaplanowane loty i wyliczenia się zgadzały to by poleciel


@grigoryi: Ni #!$%@?. Ale przekażę twoje mądrości, może wezmą następnym razem EPBC jako lotnisko zapasowe.

Chyba za wiele z lotnictwem nie masz wspólnego


iksde