Wpis z mikrobloga

Dzisiaj kurier to już mnie wkurzył na maksa.
DHL, UPS, Fedex czy reszta tego transportowego świata regularnie się spóźniają się mi po odbiór paczki, albo przywożą klientom w nie tych godzinach co byli awizowani. Co rusz paczki poobijane.
Dzisiaj natomiast klient dostał rano sms, że paczkę będzie miał między 12 a 15. Po 17 dzwoni na infolinię, bo paczki brak, a tam okazało się, że paleta została w sortowni i dzisiaj jej nie będzie.
Jak tu się nie denerwować?
Dobra Mirki, to jaką usługę kurierską i u którego przewoźnik zamawiać, by być pewnym, że maks po 2 dniach paczka czy też paleta na terenie Polski doszła. Mogę płacić więcej, ale gwarancja dostawy jest dla mnie najważniejsza

#kurier #kurierzy #logistyka #transport
  • 6
  • Odpowiedz
@zajconek: żaden DHL, Fedex czy UPS. Mają totalnie drogo. W firmie korzystamy na drobnicy z polskiego Pekaesa i jest super. Biuro obsługi klienta w 10 minut potrafi podać numer do kuriera, godziny graniczne mają do 12:00, ceny mają bardzo fajne, ubezpieczenie do 50 000 za 1 PLN, zwrotne dokumenty elektroniczne za 1 PLN. Hellmann również fajnie wozi, ale są minimalnie drożsi i nie mają takich bajerów jak Pekaes.

Co do paczek,
  • Odpowiedz
@zajconek: @ippawel: my chyba z innego Hellmanna korzystamy, ja od nich tylko odbieram, rozstrzał w terminach(od zakładanego) to +\- 2 dni, najczęściej dłużej jedzie kiedy paleta jest zniszczona. Na zdjęcia zniszczeń mam już osobny folder. Zdarzało się nawet że swoimi naklejkami maskowali dziury po wózku widłowym, którego widełki wbijały się do połowy palety a to że przyjeżdżają spiętrzone palety z pozapadanymi kartonami to już chyba tradycja.

Totalnie nie polecam
[moje
  • Odpowiedz