Wpis z mikrobloga

#modameska #ubierajsiezwykopem #garnitur #wesele

Witam wszystkich mirkow!
W sierpniu mam wesele i planuje kupic garnitur wraz z koszula i pantoflami!
Jako, ze od liceum duzo sie zmienilem (na lepsze :P), moj garnitur "modowo" jak rowniez gabarytowo na mnie nie pasuje!
Ogolnie jestem zielony w temacie elegancja - garnitury. Na codzien ubieram sie w stylu casual, a nawet na sportowo (praca i silownia jako dzienna rutyna), jako odskocznie wloze czasem chinosy i koszule na sobotnie eskapady. Mam jednak poczucie dobrego smaku i wiem co sie na rynku modowym mniej wiecej dzieje.
Znajomy jakis czas temu polecil mi Vistule i chyba padnie na ten sklep bo maja ciekawa oferte jak rowniez, nanosza poprawki na garnitury, zeby fitowal.
Kolor jaki mi najbardziej odpowiada to ciemnogranatowy, ale moze macie jakies inne doswiadczenia z fajnym kolorem gajera i mozecie cos polecic? Jaka koszule do tego dobrac?
Co myslicie o rozwiazaniu bez krawata ani muszki, tylko z dopasowana podszewka?
Jakie buty polecacie, zeby byly wygodne i fitujace?
(myslalem o czyms takim: http://janadamski.eu/wp-content/uploads/2015/08/Moda_meska_garnitur_15.jpg )
Co myslicie o tym stylu wloskim, gdzie spodnie sa zwezane w lydkach? Mi ogolnie to odpowiada bo wyglada calkiem fajnie, a nie jak kiedys garnitur z falami na dole :P.
Swoja droga mozecie tez napisac cos o innych firmach posiadajacych w swojej ofercie ciekawe propozycje garniturow?

Z gory dzieki za odpowiedz
Pozdrawiam serdecznie!
F.....y - #modameska #ubierajsiezwykopem #garnitur #wesele

Witam wszystkich mirkow...

źródło: comment_DL7RoptXNHs4cVf2CNgOofjzllV3Og91.jpg

Pobierz
  • 29
  • Odpowiedz
@Frality: oxfordy to podstawa do formalnego garniaka.

garniaki np suit supply bądź taniej massimo dutti teraz wyprzedaże mają. zwężana nogawka jak najbardziej ok.
  • Odpowiedz