Wpis z mikrobloga

to co się dzieje na Steemit, po dzisiejszym hardforku, to po prostu masakra - w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Zamiast gadać rzucę przykładem ile teraz zarabiają polskie posty z taga https://steemit.com/trending/polish

Sam mój głos jest warty jakieś ~$20 :)


Taka informacja: Z chęcią głosuje na posty:

- co do których mam pewność, że ktoś faktycznie sam je napisał a nie skopiował z internetu udając, że to jego
- na posty osób, które się przedstawiły w tradycyjnym poście z tagiem #introduceyourself, takim jak ten
- które są kulturalnie napisane
- na posty które nie są napisane na kolanie. Tj. post ma poprawne formatowanie.
- z racji że jestem programistą, teksty techniczne częściej dostają ode mnie 100% głosu, ale jeżeli widzę, że ktoś pisze o swojej pasji, którą może być i garncarstwo, to również się nie waham :)

Z kolei jeżeli ktoś wstawia czyjeś teksty, albo podszywa się pod kogoś, to takie osoby flaguję o ile nie zrobi tego społeczność przede mną :)

Ogólnie staram się wspierać polską społeczność :)

#kryptowaluty #steemit #steem
Pobierz noisy - to co się dzieje na Steemit, po dzisiejszym hardforku, to po prostu masakra -...
źródło: comment_5MaZhsNFu3jc88tVykBTq072sPwV9bEE.jpg
  • 31
@Mocniejpliss: można pisać o wszystkim. To jest blockchain, nikt nie może nikomu niczego zabronić :) Natomiast czy to co piszesz, znajdzie swoich czytelników, którzy będą chcieli wesprzeć two swoim głosem, tego zagwarantować nie mogę.
@noisy: zapomniałem dodać:

Taka informacja: Z chęcią głosuje na posty:
- posty w języku polskim, które są opatrzone tagiem #polish i takie, które tego taga nie nadużywają, gdy po polsku nie są
- no i oczywiście tylko na takie, których istnienia jestem świadom :)
@johnmorra: reddit bardziej jest ukierunkowany na dzielenie się linkami (chociaż to zależy od konkretnedo subreddita).

Natomiast steemit "to tylko" jeden z wielu frontendów zdecentralizowanej sieci Steem:

przykładowo jeden post: