Aktywne Wpisy
![koala667](https://wykop.pl/cdn/c3397992/koala667_a8yZyYnXzu,q60.jpg)
koala667 +194
Okolice Szczecina, raczej nie przyjechali na wakacje nad Bałtykiem. Outfit mają jak 90% nielegalnych na granicy BY/PL
#imigranci #bekazlewactwa #4konserwy #polska
#imigranci #bekazlewactwa #4konserwy #polska
![koala667 - Okolice Szczecina, raczej nie przyjechali na wakacje nad Bałtykiem. Outfit...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/ee6cd39a7cafba40213fd0a78b1a55e9ae9e9b30345fe92dda23ec1b05bd2e54,w150.jpg?author=koala667&auth=1e2b93d547d6a7d1801242d06ff39540)
źródło: GQL1dDUWIAIqdpq
Pobierz![Sin-](https://wykop.pl/cdn/c3397992/Sin-_XvS8nO8ewD,q60.jpg)
Sin- +411
Styl jazdy : agresywnie asfalty, szutry, trawa, błoto, dukty leśne, żwir.
Przód : juz po 100km widać wyraźnie że środkowa warstwa kostek dostała ostro po dupie, guma schodzi w rękach, poszarpane krawędzie, w niektórych miejscach ubytki 0,5cm kostki (mówimy tu o oponie kierunkowej której nie można odwrócić jak w przypadku TKC80). Producent (Michelin oczywiście) twierdzi że opona spokojnie przelata 40000km. Absolutnie, kompletnie, za żadne skarby w to nie wierzę. No ale zobaczymy... Na asfalcie wyraźny opór w winklach, czuć "darcie się" gumy. Dosłownie czuć na kierownicy jak w winklu ta opona się ściera. Na mokrym asfalcie czuć lekką niestabilność, ale brak paniki. Hamowanie na suchym asfalcie - w granicach normy. Szuter/błoto/trawa - bardzo ładne prowadzenie na 2 atmosfery.
Tył : brak zauważalnych oznak zużycia, suchy asfalt, bardzo fajnie (jak na kostkę), w głębokim winklu opona ma tendencję do pływania, ale bez większego dyskomfortu. Bardzo zauważalne "spływanie" i brak stabilności na koleinach. Mokry asfalt - ślisko! Opona ucieka na boki i buksuje przy mocniejszym odkręcaniu. Przy stonowanym dozowaniu wszystko ok, brak oznak uciekania tyłu w zakręcie. Pod warunkiem trzymania równo gazu. Odcinek testowy 800 metrów, mokry piach, trochę gliny i mokra trawa. Odkręcam do 100km/h i hamuję. Tylna opona zaskakująco się nie chce trzymać wyznaczonego toru jazdy. Spuszczam z 2,2Atm (zalecone przez producenta) na 1,8Atm, o wiele lepiej, jeszcze raz na 1,6Atm - jadę jak po szynie. W skrócie - producent zapewnie że Wildy na miękkim zachowują się tak samo dobrze jak na twardym bez zmiany ciśnienia - bullshit.
Następny wpis przy 1000km :-)
#motocykle wołam @Pantokrator i @kasin bo się domagali paru słów :-)
źródło: comment_4VMjmvCySjTRWqA62rnG7JvzXhb5WYht.jpg
PobierzKupilem do varadero 1000 mitas e07 te wzmocnione, jak narazie po 3k km gdzie 80% to asfalt wiekszego zuzycia nie stwierdzam, na szutrach trzymaja jak zle i ryją jak dobra kostka na crossie...
Na mokrym super, na suchym tez bajka, tarcie podnozkami na spokojnie idzie
źródło: comment_blsxax1CY4BjQuJcWhKDrd4iERTLk3qg.jpg
Pobierz