Wpis z mikrobloga

@VR46: ciężko się nie zgodzić z Hitlerem ;)
Ileż ja już takich rozmów po forach widziałem...

Koniec końców admini przy łagodzeniu kar doprowadzali do chaosu i wiecznego obwiniania jeden drugiego. Szybko wtedy wracali "między linie".

Cięcie jest po prostu nieuczciwe, niesportowe i małe. Albo ktoś jest mistrzem i powtarzalnie jeździ kólko za kólkiem na krawędzi, ale w liniach, albo niech sobie bierze zapas.

Kierowca tnący sam siebie oszukuje, że dobrze jeździ,
@TheSznikers: jeśli system pozwala jeździć z minimum dwoma kołami w torze (białe linie to także tor), to nie rozumiem - chłosta jest karą, że jest to problem?

Naświetl mi sytuację - niewykluczone, że się z tobą zgodzę, jeśli masz rację.

@Golomp: jak system nie spełnia wymogów regulaminu sportowego, to go trzeba zmienić. Jeśli spełnia, to "nie trzeba tak #!$%@?ć". Jak chcesz jechać na luzie, to zluzuj - jedź trybem "wycieczkowym".
@retsam84: Na powyższym gifie obaj kierowcy dostaliby ostrzeżenie. Problem PLP jest taki że łapie na milimetry także na wyjściach. A jak wiadomo są tory i zakręty gdzie normalnie czasem delikatnie się wyjeżdża. Inny temat, ze PLP łapie także wtedy gdy np złapiesz uślizg i Cię lekko wyniesie za linie, podczas walki też walnie warna, ogólnie zawsze daje ostrzeżenie gdy kiedykolwiek i gdziekolwiek koła choćby o milimetr zjadą z asfaltu.
jak system nie spełnia wymogów regulaminu sportowego


@retsam84: Nie spełnia, w Nazi PLP linie nie są wliczane do toru :p
Nie chodzi o wolniejszą jazdę czy coś - wypadasz z toru niechcący? Ktoś Cię wypchnie? Tracisz kilka sekund przez sam wyjazd? - W tych sytuacjach i tak dostajesz dodatkową karę, to PLP często nie kara wtedy kiedy powinno (czyli w sytuacji gdzie zyskujesz) tylko każdy wyjazd za tor (nawet wjazd na
@DrQ: widzę jednego, który poszerzył. Nie wiemy, czy robił to regularnie, czy ciął tak całe kółko, czy odpuścił gaz po zakręcie... Nie wiemy nawet, czy zyskał!

Kompletnie nie wiem, co chcesz przekazać tym gifem. Na razie wiem z tego tyle, że nie rozumiesz pojęcia "niedozwolony wyjazd".
@retsam84: Nie wiem jak jest w innych ligach ale u nas chyba nie ma aktualnie nikogo (albo jest bardzo niewielu, o których nie wiem) którzy chcieliby oszukiwać. To znaczy nie ma u nas perfidnych oszustów i jeśli zdarzają się wyjazdy to podczas walki lub przez błąd, dlatego większość uważa restrykcyjne PLP za niesprawiedliwe. Jeśli znajdzie się ktoś kto podczas wyścigu umyślnie i często i mocno tnie to po prostu zostanie #!$%@?
@retsam84 tylko zrozum, że nikt z nas nie robi tego specjalnie, każdy walczy o jak najszybsze okrążenia, bo o to w tym chodzi, ale zdarza się nawet tym najlepszym ze światowej czołówki wypaść poza tor tracąc kontrolę, albo na milimetr przekroczyć linię nie zyskując absolutnie nic, a często tracąc cenne sekundy. A mimo to, że nic nie zyskali dostają karę od automatycznego systemu. Skoro nie zyskali czasu względem nikogo to gdzie ich
@TheSznikers: @Golomp: z waszej relacji wynika, że system jest z miejsca, gdzie plecy tracą swoją szlachetność.

Jeśli system nie zalicza białych linii do toru, to sorry... nie ma o czym dyskutować. Z tego, co piszecie, to po zaliczeniu białych linii do toru, możnaby jedynie korzystać z tego PLP w ramach ułatwienia adminowi znalezienia wyjazdu na tor i ocenieniu go osobiście. Traktowanie wszystkich wyjazdów jednako jest głupie.