Aktywne Wpisy

Lolenson1888 +108
Wydałem ponad 200 zł na takie podstawowe zakupy, właściwie same rzeczy pierwszej potrzeby.
Ceny w 2024 roku są chore.
Ceny w 2024 roku są chore.
źródło: temp_file5482096731740384512
Pobierz
Samy_Naceri +125
#frajerzyzmlm Nie no.. cytat dnia XD wstaje z rana przy kawie oglądam IG i tam to..
źródło: temp_file7739654725103638889
Pobierz




Chcę przenieść każdą mapę typu, roughness, specularity utworzoną w Cycles do #unrealengine. Idzie jakoś zapisać wynik Colorramp (widoczny na zdjęciu) do bitmapy tak żebym mógł zaimportować do UE4 i użyć jako roughness map?
#blender
źródło: comment_TVUA9mgEx2TyYrPfUD8eowyowX14vgjw.jpg
Pobierzźródło: comment_1y5t2AgszLsIuXlzzdpavtWNVAUY2nZ3.jpg
PobierzTylko, ze wtedy wypali na UVałce. Czyli mapy też muszą być nałożone przez nia.
@Gorion103: Mam subskrypcje Substance, ale nie podchodzi mi to. Muszę znać system węzłów Blendera, Unreal Engine 4 i kolejny system od Substance to już za dużo jak dla mnie. No i stale mi się crashuje
@GracekPL: 3 miesiace temu nie znałem ani Substance'a ani Unreala :D Da się na easy. O ile mówimy o prostym wrzucaniu obiektów i materiałów w unrealu
stara wersja, stare sterowniki. Najprawdopodobniej. Albo skomplikowany materiał i mało RAMu
Właśnie nic z tych rzeczy. Wszystko najnowsze i 20GB RAMu. Każdy program od Allegorithmic wywala się losowo przy korzystaniu z dowolnego suwaka, a powodem jest kernel32.dll. No ale to nie ważne