Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Z dzisiaj, uczelnia techniczna.

Zaliczenie dla cycatej dziewczyny od 16 pkt.
Zaliczenie dla mnie niebieskiegopaska od 20 pkt.

Także, drogie Panie, skończcie #!$%@?ć te swoje farmazony.

#!$%@?łem się.

#studia #studbaza

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: sokytsinolop
  • 25
Sarg: Ten rant jest całkowicie bezużyteczny dopóki nie podasz więcej szczegółów. Na jakiej podstawie to mówisz? Oficjalnie, dziewczyny miały próg od 16 pkt, faceci od 20? Czy tylko te cycate? Czy był jeden przypadek, gdzie dziewczyna dostała mniej?

Jak podasz więcej szczegółów, to dopiero wtedy komukolwiek to się na cokolwiek przyda (choćby jako konkretny przykład/argument w dyskusji) i ewentualnie będzie można coś z tym zrobić.

Zaakceptował: sokytsinolop
@AnonimoweMirkoWyznania: Studiuję typowo męski kierunek, kobiety stanowią może jakąś 1/4.
Ostatnio (po rocznym stażu) dostała stałą posadę dziewczyna zamiast kilku chętnych facetów. Na uczelni toczyli pianę jak baby na targu, dyskutowali że "dupą sobie stanowiska zapewniła bo głupia jak but", jad i epitety fruwały wszędzie.

Jakiś czas później spotkałam się z osobą, która też pracuje w miejscu, w którym dziewczyna dostała posadę.
Okazało się, że dawno nie mieli nikogo tak pracowitego,
@AnonimoweMirkoWyznania
Pół roku temu, rozmowa o prace. Dwa etapy- rozmowa plus test praktyczny. Na ostatnim etapie zostałam ja i jakiś niebieskipasek, który nie zdał etapu "praktycznego" rozmowy. Zgadnij kto dostał to miejsce?
Tak, niebieski, bo jak (cytuje) "pani dostanie umowę to zaraz bedzie pani twierdzic ze wpadka, ciąża i olaboga zwolnionie, kobieta w pracy jest bezużyteczna" i "myślałam ze zamiast pani bedzie dwoch panów, bo ja nie zatrudniam kobiet, szczególnie mlodych żon,