Wpis z mikrobloga

@ScaRRyMaN: @roztoczanin: Auto to Pt Cruiser (tak wiem, paskudę kupiłem ( ͡° ͜ʖ ͡°)). Podejrzewam jakąś nieszczelność układu chłodniczego. Ucieka mi płyn chłodniczy oraz mimo odpowiedniego poziomu oleju silnikowego zapala mi się wskazówka niskiego poziomu. Moje podejrzenia to korek od chłodnicy. Mam nadzieję że to nic poważniejszego ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@SamurajPszemeg a to nie przypadkiem kontrolka niskiego ciśnienia w układzie olejowym? Miewasz problemy z odpaleniem? Kopci przy rozruchu/podczas jazdy? Majonez pod korkiem oleju/ślady oleju w zbiorniczku plynu chłodniczego? Diesel czy benzyna?
@ScaRRyMaN: Benzyna + gazem. Z odpaleniem żadnych problemów. Rośnie temperatura silnika. W sobotę zalałem płynu chłodniczego. Dzisiaj sprawdzam u puściutko. Właśnie pod korkiem jest trochę syfu (coś niby olej). Kopcenia nie zauważyłem
@SamurajPszemeg: na początek jednak zweryfikuj, czy nie gubisz płynu przy reduktorze gazu. Przewody gumowe od wody sztukowane przez gazownika zwykle są podłej jakości. Tak samo trójnik, który wpina się w fabryczne węże.Cofam zdanie o upg, prawie na pewno nie z nią będzie problem (jeszcze, chyba, że długo na grzejącym się silniki jeździsz. Ta kontrolka od oleju to na czerwono czy na żółto się świeci?