@Sarseth: To LibGDX nie Unity, ale podejrzewam, że w Unity takie rozwiązanie też by nie zadziałało :( W końcu co z obiektami, które są usuwane/dodawane w trakcie gry? Albo z obiektami ze zmienną prędkością? Albo z maszynami stanu (State Machines)? Wbrew pozorom cofanie czasu w grach nie jest takie trywialne :D
Jonathan Blow opublikował kiedyś wykład, w którym opowiadał jak udało mu się osiągnąć taki efekt w Braid :)
@czesiobar nie no smialem sie :p przeciez silnik gry nie storuje informacji wstecz w jakiejkolwiek postaci :p za wyklad dziekuje :) ogladbe sobie z ciekawosci
W Japonii ludzie z tatuażami są wypraszani z restauracji, siłowni i innych miejsc publicznych. Tatuaże nie są tam mile widziane. Dla Japończyków to redflag i powód do traktowania takich ludzi z dystansem.
#gamedev #digiball #screenshotsaturday
Time.timeScale = -1;
?( ͡° ͜ʖ ͡°)ノ⌐■-■
Jonathan Blow opublikował kiedyś wykład, w którym opowiadał jak udało mu się osiągnąć taki efekt w Braid :)