Wpis z mikrobloga

Pytanie do was Mirki. Jakis czas temu kupilem na allegro lapka. Gwarancja producenta 24 miesiace. Lapek dell. Okazalo sie ze pamiec kopnieta. Przyjechal serwisant i stwierdzil pamiec firmy good ram. Sprzedawca mowi ze nie istnialy takie konfiguracje jak 16 gb tego lapka. Ja bym na to machnal reka ale cala procedura zanim otrzymalem komputer bo najpierw przyszedl jakis zlom trwala dlugo. Pamiec dostalem po jakichs 3 tyg, musialem sie upominac. Na dodatek przyszla inna kosc inna firma, inne parametry. Czara goryczy sie przelala. Chcialbym dokonac rekojmi. Otrzymany produkt nie jest zgodny z opisem aukcji. Miala byc gwarancja producenta, a jest gowno. Bo kosci nie jest firmy dell. Mam jakies szanse? Wiem ze sam przyjanuszowalem bo bylo trzeba kupowac z jakiegos duzego sklepu a nie u jakichs innych januszkow. Niespodziewalem sie poprostu takiej sytuacji. Myslalem ze lapek della to nie bedzie klopotow. Wiec czy przepychac sie z nimi i zadac wymiany na sprzet w calosci firmy dell czy raczej to za slabe argumenty? Mkze byc te zwrot kasy - nie ma problemu. #komputery #laptopy #allegro
  • 5
@cicho_tam: Ex-pracownik jednego z komputerowych korpo powiada Ci:

- Gwarancja Dell'a obowiązuje w momencie, jeżeli sam producent w dolnej pokrywie zamontował klapkę serwisową do samodzielnego montażu innego dysku bądź pamięci. Jeżeli Ty, we własnym zakresie kupiłeś kompa Dell'a który oczywiście jest zgodny ze specyfikacją producenta i nie był rekonfigurowany przez sprzedawcę, możesz w ramach gwarancji wymienić sobie dysk bądź pamięć, a sam producent uzna Ci to bez problemu.
Dell w Polsce
@osiken: Dzięki za odpowiedź. Chciałbym się jescze trochę dopytać. Lapka mam Inspiron 15 5567. Nie ma takiej typowej klapki do wymiany dysku czy pamięci RAM. Aby to wymienić trzeba zdejmować cały "kadłubek".
W momencie gdy był u mnie serwistan firmy DELL, powiedział, że ze względu na to, że pamięć jest innej firmy, oni tego nie obejmują i dla mnie wydaje się to być zrozumiałe. Co ciekawe też, gdy serwisant przyjechał, miał