Wpis z mikrobloga

Dzień dobry,
przyszedłem zadebiutować pod tym tagiem.

Na początek trochę pie*doletto, stricte pytania od nowicjusza znajdują się na dole ;]

Gram sobie od 3 miesięcy (bo dopiero wtedy ogarnąłem zakup sprytfona), bez specjalnego szaleństwa, w tych "zimowych" okresach to na specjalnie polowania nie chodze, raczej po prostu odpalam appke gdy ide do pracy/z pracy/czy nie wiadomo gdzie.
Myślę, że jest to też powodem, dla którego mam 28,5lvl, a dobrych pokemonów dosłownie 0 (przez dobre mam na myśli te, które często widuje w gymach).
99% pokemonów, które łapie, to jakieś pidgeye, świnie, murkrowy, sentrety i inne nic nie znaczące żyjątka (smutne, ale prawdziwe).
Tak bardzo nie mam dobrych pokemonow, ze jeszcze sobie trzymam po minimum 1 okazie z kazdego dotychczas zlapanego gatunku (148), reszte zapelniam mięsem armatnim do evolve farmingu na lucky eggach.
Oprócz Nidorino, którego przypadek opisałem poniżej, to mam jeszcze potencjał na zrobienie Gyardosa, bo mam 400+ candy, ale godnego Magikarpa brak :<

Przechodząc dalej:
Pod tym linkiem parę screenów profilu:
http://imgur.com/a/OI3q2

Co jeszcze warto wspomnieć - nic nigdy nie powerupowałem, bo nie chciałem w gówno inwestować. Aktualnie mam jakieś niecałe 600k stardusta.

Pytanie 1. Widzę, że tu często piszecie o "siedliskach" konkretnych pokemonow - skad wiadomo, gdzie które pokemony lubią się spawnować? Jest jakaś mapka? Wykaz? Whatever?

Pytanie 2. O co chodzi z levelem pokemonów? Jak to się ma do levelu trenera w momencie złapania? Czy ten level sie pokemonowi zmienia z czasem, wraz z powerupowaniem czy jak?

Pytanie 3. Jak się ma CP do stricte wartości bojowej pokemona? Bo jak mam sobie takiego Kinglera 1940CP, to to przecież straszna ciota jest, a niby CP nie najgorsze.

Pytanie 4. Złapałem dobrego, męskiego ( ͡° ͜ʖ ͡°) Nidorana (aktualnie już wyewoluowany w Nidorino) IV96%
https://pokemon.gameinfo.io/en/tools/iv-calculator#WzMzLFtbNzA4LDgxLDI1MDBdXSwxLDEsWzEsMSwiZGVmIixbXV0sMF0=