hahaha, to powiedz mi czy zauważyłeś, że ciśnienie w oponach ma jakiekolwiek znaczenie. Czasem mi się maksymalnie przegrzewają, a czasem zimne jak lód. Kombinuje i nie mogę dojść do tego o co z tym chodzi.
@duchu0: ustawienia bolidu służą do tego, żeby ustalić te suwaki w takich położeniach żeby kierowca był zadowolony i najlepiej pojawiła się zielona lub fioletowa uśmiechnięta mordka. Ciśnienie z ustawień nie ma wpływu na przegrzewanie opon, wpływ ma jakość dostawcy opon którego wybierasz po sezonie.
@duchu0 Jak coś to służe pomocą. Przegrane z 10 sezonów conajmniej, i w bolidach i w turystykach. Ciśnienie opon raczej nie ma znaczenia jeśli chodzi o temperature, tak samo nachylenie. Zakładam że chodzi Ci o kwalifikacje - jeśli tak, to najlepiej dać automat. Sam Ci ustawi optymalna temperature opon :)
@NapTooR: AI sobie kompletnie nie radzi z ustawianiem temperatury ani innych ustawień i regularnie kończy sesję treningową z ustawieniami na poziomie 60-70%
@duchu0: nie słuchaj kolegi, nawet z najlepszymi mechanikami i kierowcami AI sobie nie radzi z ustawianiem optymalnych ustawień. Musisz sam o to zadbać, 90% to już jest dobry wynik, mi się udaje prawie na każdy wyścig mieć 93-95%
@rybsonk: Chodziło mi o kwalifikacje. Tam temperature ustalasz, nie na treningu ( ͡°͜ʖ͡°) Na treningu oczywiście setup trzeba ustawic samemu zeby mialo to ręce i nogi, ale na kwali zostawiasz to komputerowi
Najbrzydsza (i będąca na granicy upośledzenia) typiara u mnie w robocie (i jednocześnie jedna z najbrzydszych kobiet, jakie widziałem), gdy koleżanki sobie z niej żartowały, żeby brała się za mnie, powiedział, że jestem za brzydki dla niej. #przegryw
@NapTooR: AI sobie kompletnie nie radzi z ustawianiem temperatury ani innych ustawień i regularnie kończy sesję treningową z ustawieniami na poziomie 60-70%