Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Spotkałem się przed wczoraj z dziewczyną z badoo. Świetnie nam się pisało dlatego postanowiłem nie tracić więcej czasu i od razu przenieść znajomość do świata realnego. Dziewczyna studiuje na SGGW więc wyrwałem ją raptem na półtorej godziny bo musiała się uczyć na sesje. Też jestem studentem więc to zrozumiałem. Plan był taki, że zamiast spaceru po stolicy chciałem ją zabrać na zoo. Ucieszyła się na tą informacje po czym powiedziała, że jednak woli spacer... Na spotkaniu ostatnie czego nam brakowało to cisza, gadaliśmy jak najęci non stop. Koniec końców parę godzin po spotkaniu napisałem do niej by szczerze napisała jak to nudno ze mną było... Liczyłem cicho na to, że zaprzeczy i powie, że ma dużo nauki... ale 10 minut po mojej wiadomości wrzuciła nowe profilowe.

Do dzisiaj mi nie odpisała... ( ͡° ʖ̯ ͡°)
ps. jestem 6/10 a ona 8/10...
ps2. oczekiwałem tylko szczerości a zostałem olany
#przegryw #zwiazki #badoo

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Asterling
  • 12
@AnonimoweMirkoWyznania:

parę godzin po spotkaniu napisałem do niej by szczerze napisała jak to nudno ze mną było...

Piszesz takie rzeczy i dziwisz się czemu nie odpisuje? XDDD
Zrobiłeś z siebie stuleje. Pokazałeś, że masz niskie poczucie własnej wartości.

ps. jestem 6/10 a ona 8/10...

Kolejny dowód na niskie poczucie własnej wartości. Co z tego, że jesteś 6/10, a ona 8/10? Co to zmienia? Widziałem niejednego przegrywa, który jest 4-6/10, a ma
@AnonimoweMirkoWyznania: przytoczę swój ostatni komentarz nawiązujący do tego typu sytuacji, może coś pomoże, może nie ale takie są fakty/życie. Uprzedzam, że to była odpowiedź na inne żale innego Mirka mającego problemy na czatach z różowymi dlatego będzie to cytat:

<<< cytat