Wpis z mikrobloga

@BetonowyTampon: @cimathel: Wrzucam poprawioną wersję, teraz trzyma proporcje. A robię to z tutoriala https://gumroad.com/d/6adb6f4fbfb2593c51782095987c9283 - generalnie spoko, ale chłop za szybko tam tłumaczy najważniejsze rzeczy i rysuje jakieś grupy mięsni na preve, przechodzi do zbrusha i modeluje je tak szybko, że nie jestem w stanie nawet obczaić za pierwszym razem co on tam zrobił, więc jest ciężko, ale sporo się już nauczyłem :P Nigdy wcześniej nie robiłem organiki, tak więc
wietnam67 - @BetonowyTampon: @cimathel: Wrzucam poprawioną wersję, teraz trzyma propo...

źródło: comment_4UDNBoZ2OzIG42VfGCcRrpLTzWsqfepH.jpg

Pobierz
@wietnam67: na zwyklego busta zacznij od samego kształtu kolo 20 tys poligonów, tu ma sztanowczo za duzo poli ktorego narazie nie dasz rady wykorzystac. Sam zajmuje sie hardami i w wolnym czasie ostatnio ucze sie organiki - zauwaz ze nawet z mniejsza iloscia poligonów jestes w stanie wyciagnac bryłe (i nie nie wzoruj sie na moim modelu bo ssie pałke zbyt duzo rzeczy :D ) Aaa i jeszcze neutralne tło ustaw.
MlekozMonkom - @wietnam67: na zwyklego busta zacznij od samego kształtu kolo 20 tys p...

źródło: comment_MB64F4wo0TZABzNmXRMgDbChASeqotPI.jpg

Pobierz
@MlekozMonkom: Mam dość sporo poly tam, ale dlatego że włączyłem dynamesha i sobie robię już jakieś rysy twarzy, etc, zaraz i tak to dam do remesha i później tylko projectall na świeżej kopii :P Z tego tutka zrobiłem całą postać, a głowę sobie wyciąłem jako osobny model. Na razie na moim człowieku mam problem z mięsniami nóg, nie mogę tego jakoś ogarnąć. Dzięki za radę! :)
@wietnam67: pamietaj : ) zawsze od ogołu do szczegółu cisnij dynamesh 128-256 i staraj sie jak najwiecej wyciagnac - dopiero gdy jestes zadowolony rob upscale. Niski polycount pomaga ci w poprawkach, przy takiej ilosci poligonów powiedzmy stwierdzisz ze nos jest osadzony za nisko i szczeka zbyt wsunieta :D no i juz masz problema. nie boj sie korzystac z referencji w 3d, Rob szybko - zawsze quantity over quality. Kazdy kolejny model