Wpis z mikrobloga

@tosyu: no też o tym myślałem. ale też myślę, że coś robi zwarcie. gdy na przełączniku kierunków daję w lewo to coś robi zwarcie. Nie świecą mi wtedy kierunki ani kontrolka od kierunków, ale widzę że zaczyna delikatnie mrugać kontrolka od luzu. No i raz przy grzebaniu przy tym przełączniku zauważyłem, że mrugała postojówka i ksenon(mijania)
@ImeNs masz miernik i schemat elektryczny moto? Mógłbyś tak szukać zwarcia ( ͡° ʖ̯ ͡°) może jakiś kabel przetarty

Bez miernika jak nie ma nic na wierzchu co może być #!$%@? to będzie ciężko znaleźć ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@ImeNs miernik grosze kosztuje choćby w casto, przełącz się na mierzenie przepływu, to ci będzie piszczał jak obwód zamknięty, bierzesz schemat, zaczynasz od któregoś kabla i dotykasz tam gdzie myślisz że powinno przechodzić napięcie i tam gdzie nie powinno. Nieco mrówcza robota, ale to nie samochód, aż tyle kabli nie ma. Jest połączenie to piszczy, nie ma to nie piszczy, tyle ;)
@tosyu: dopiero co poskładałem motocykl do kupy, żeby sobie przez ten długi weekend pojeździć, a tu dupa. zamiast jazdy to znów będę musiał go rozebrać ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@ImeNs: Weź to poskładaj zanim coś zgubisz, to raz.

Rozepnij lewy przedni, sprawdź, połącz, rozepnij lewy tylny, sprawdź. Możliwe że któraś oprawka kierunków ma zwarcie. Nie pomogło? Odepnij wiązkę lewych kierunków jak nie da rady odepnij wiązkę sterowania kierunkowskazami od przerywacza i podłącz do niej żarówkę 21 W i sprawdź co się dzieje. Nie pomaga, odepnij jeszcze zasilanie kontrolki i przyłóż tam żarówkę 12V 2-5 W nie wiem ile masz w
@Gixaar: miałeś rację. problem rozwiązany, a raczej zdiagnozowany. winny był tylni kierunek. po odłączeniu kostki wszystko zaczęło działać. okazało się że kable się stykają, przez co dochodziło do zwarcia(nie zakładałem takiej przyczyny, bo myślałem że wtedy kierunki powinny szybciej "migać") . dzięki giks ;)

@tosyu: tobie też dzięki za pomoc ;)