Wpis z mikrobloga

Mirki ale to #everbuying mnie wku*wia.
Pod koniec stycznia odesłałem im HomTom HT3 bo dotyk padł. Niestety ohrona PayPala się skończyła jeszcze przed odesłaniem.
Czekałem i czekałem więc wreszcie do nich napisałem.
Dzisiaj dostałem taką odpowiedź:
"We regret to inform you the item cannot be repaired due to the severe damage.
Please understand that in such case we can only compensate you partially.
Please see our terms and conditions here: http://www.everbuying.net/m-article-id-84.html.
As you are a valuable customer for us, we are willing to help you the best way we possibly can.

We can refund you 15 USD on your wallet
and exceptionally reward you with extra points (e.g. If your refund is USD 1=2 points, USD 3=3*2points=>get 6 points etc).
You can use both your wallet and points to purchase your future products.
To know more about wallet: http://www.everbuying.net/m-article-id-85.html.
Learn more about points: http://www.everbuying.net/m-promotion-active-12.htm.
Please confirm whether I can go ahead and update your account with this refund.

I look forward to hearing from you soon.
Thank you for your understanding and collaboration."

Walczyć z nimi czy raczej nie mam szans?
  • 3
@trollasek: wywalczyłem zwrot 25$ czyli ponad połowa wartości telefonu (zapłaciłem 42$). telefon był ojca więc teraz mam kapitał początkowy żeby kupić mu jakieś pożądne #xiaomi ( ͡° ͜ʖ ͡°)