Wpis z mikrobloga

Hej wszystkim :) po dłuższej przerwie udało mi się wskrzesić #hexival !
Ze względu na to, że nie przykładałem zbyt dużej wagi do jakości kodu w poprzedniej wersji, musiałem dużo rzeczy zrefaktoryzować lub przerezać:
- zdecydowałem się na poziomą orientację ze względu na to, że mapa jest wtedy większa na ekranie (mogę dodać więcej detali do stawianych hexów),
- wprowadziłem 3 'surowce' - hexy, żarło oraz złoto. Za hexy stawiamy nowe hexy (duh...), żarło działa jak supply
i pozwala na posiadanie odpowiedniej liczby żołnierzy a za złoto kupujemy ulepszenia,
- są 3 typy hexów, które dostarczają ww. surowce, a po złożeniu minimum 3 hexów dowolnego rodzaju dostajemy żołnierza,
- na załączonym gifie widać dialogi, które niedawno zaimplementowałem,
- dodałem trochę efektów, co by dodać mięsistość do gameplay'u ;)

Fragment z gry:
https://gfycat.com/UnitedSolidCirriped

Jak Wam się podoba nowy wygląd? Coś byście zmienili w designie gry? Dzięki z góry za sugestie :)

Zachęcam do śledzenia tagu #hexival (postaram się częściej publikować informacje o postępach w developmencie :))

#libgdx #gamedesign #gamedev #indiegamedev
  • 3
@n1troo: Już piszę :) po prawej masz planszę z hexami, na której w formie gry logicznej zdobywasz surowce i rekrutujesz żołnierzy. W lewym górnym rogu masz panel z żołnierzami, gdzie po przekroczeniu czasu/ułożeniu odpowiedniej liczby hexów będziesz musiał stoczyć bitwę z potworem, aby móc grać dalej. Walka z potworem jeszcze nie jest zaimplementowana ;)