Wpis z mikrobloga

@mati2017: No niestety T-Mobile ma w pewnym sensie rację. To się pewnie wzięło stąd, że jak ktoś ma na imię "Alex" albo "Ali" a w avatarze ma słodkiego kotka, to pracownik T-Mobile nie musi zastanawiać się, czy ma do czynienia z chłopcem czy dziewczynką, żeby nie "assume its gender". Po prostu Dzień Dobry, 'tu wstaw nazwę użytkownika". A PAN ŁUKASZ ma niezły ból pupy.
biurwa - @mati2017: No niestety T-Mobile ma w pewnym sensie rację. To się pewnie wzię...

źródło: comment_TO2aPKqaFlCPuz6n8aQNtLnlazmYp7Lz.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@AlabamaMama: Mi to wygląda na oznaczenie. FB ma to do siebie, że nie zawsze to pokazuję, lub zależy od urządzenia na którym zostały zrobiony screen. Też Łukasz mógł usunąć te oznaczenie.
  • Odpowiedz
@spirdox nie każdy. Skoro to profil firmowy, a gość chce zachowania formalnego tonu, to wypadałoby stosować formalny ton. Jak piszę nawet do głupiego sklepu internetowego, to zawsze "Pan" i "Państwo", a T-mobile jak widać ma klientów w dupie. No nic, numeru do nich nie przeniosę.

#!$%@? o tym, jak imię nie określa płci nawet nie ma sensu komentować...
  • Odpowiedz
  • 0
Panie Łukaszu i sprawa by byla załatwiona. Bo klient nasz pan. Widzę, ze korpo amerykanskie zasady sa juz wszedobylskie, a nie kazdy sobie zyczy zwrotow per "Ty" tymbardziej, ze T-mobile odpisalo jako firma nie podpisujac się...
  • Odpowiedz