Wpis z mikrobloga

@RayColl_PL: Tak, właśnie tak twierdzi XDD ja osobiście preferuje zablokować na 24 bo z taką prędkością biega człowiek i nie ma sensu więcej FPS mieć bo ludzkie oko i tak tego nie zobaczy ( ͡° ͜ʖ ͡°) zresztą zapytaj @AZATEJDZ: bo to jego protip xD Ja tak ustawiłem i GE wbilem w 4 mecze.
@klaniam: HHahahahahha xDDDD Trzeba być debilem żeby nie widzieć różnicy między 60 a 120FPS na monitorze 60Hz xD Przecież czuć, że gra chodzi płynniej i jest mniejszy inputlag ;p
W sumie między 60 a 80 już widać ;d
@EPICPLAYZpl: Mam słabszy sprzęt i więcej FPS, overpowereded. @klaniam: @RayColl_PL: chłopaki ogarnijcie, że source engine ma swoje własne UNIKATOWE zasady co do płynności, bo jest źle zintegrowany z nowoczesnym interfejsem graficznym, tutaj zasada fps=hz nie jest wyznacznikiem maksymalnej płynności, fpsy muszą być zdublowane. Mogę to wytłumaczyć na prostym przykładzie, ale jestem zajęty dodawaniem ikonek nyancat na TS.
@Namenick: Nie wiesz jak działa source engine. Generalnie oczywiście masz racje; do momentu, gdy mowa o CSGO gdzie synchronizacja odbywa się na dość.. specyficznych zasadach. Bede robil poradnik CS related w wolnym czasie to napisze co #!$%@?, bo w sumie jestem w trakcie czytania sobie SDK, a zarazem mam ubytki w wiedzy zeby to opisac ludzkim jezykiem.
@AZATEJDZ: Aj to wiem, wie to 80% osób grających w csgo. Ale i tak znajdzie się czasami taki agent który wyjedzie z tekstem "po co Ci więcej fps niż 60 skoro i tak więcej nie wyświetli monitor" ( ͡° ͜ʖ ͡°)