Wpis z mikrobloga

Ja różnic w wyglądzie póki co nie zauważyłem. Przynajmniej jak na moje potrzeby. Sprawdzam, jak będzie z przenoszeniem szkieletu. Po prostu wybiorę to, co wygodniejsze. Platforma nie ma znaczenia, bo to będą filmy - nie gry ;) Póki co muszę korzystać z farmy do renderowania, a to nie jest ani wygodne ani tanie
  • Odpowiedz
@straszny_kazimierz: wygodniejszy jest Unity, zwłaszcza gdy korzystasz z Blendera, bo możesz całe pliki *.BLEND wrzucać do Unity i klikając 2 razy w unity możesz tego blenda edytować
Jeśli chodzi o filmy to więcej wbudowanych opcji ma unreal (bardziej zaawansowana kamera, postpro, sequencer) itp. itd.

  • Odpowiedz
@loczyn: Wypalać z glinu ;P Nie no... Na razie to nawet nie wiem czy one na pewno tam będą. W tym momencie tworzę dopiero koncepcję. Wiele się zmieni finalnie, więc w maxie sobie działam na high poly a potem na koniec będę bejkował ;P
  • Odpowiedz