Wpis z mikrobloga

@KenDorifto: Też mi brakowało. Wzorowałem się na LFS-ie i Blenderze robiąc tą apkę.

@jmuhha: Zawsze mnie to drażni że w powtórkach / trybie obserwatora to że kamera śledzi tylko jednego zawodnika jak robot, a nie reaguje co się dzieje na torze. Ciekaw jestem co będzie w Project Cars 2 bo ma mieć specjalny tryb do streamowania wyścigu. Jak fizyka będzie dobra to nie wiadomo czy nie trzeba będzie zmienić nazwy
@KenDorifto: Myślałem żeby to zrobić ale wydobycie informacji o lokalizacji myszki byłoby dość problematyczne, ale i tak potrzebowałem animować kamerę za pomocą keyframów bo nagrywam wszystko przy spowolnieniu x12 aby potem dodać motion blur.

@Elleshar: Nie słyszałem o tym więc pewnie nie. Wydobyłem dane za pomocą Cheat Engine, znalazłem pointery, napisałem w c++ kilka funkcji zapisujące i odczytujące dane w odpowiednim miejscu w pamięci. Używając ctypes połączyłem to z pythonem.
@lirycznywujek:
Dalej to już z górki. Schemat działania jest podobny jak w programach do obróbki wideo / tworzenia animacji.
1. Aktywujesz wolną kamerę.
2. Przewijasz powtórkę do momentu w którym ma się rozpocząć animacja.
3. Klikasz na parametry kamery które mają być animowane.
4. Przechodzisz do następnego slotu.
5. Przewijasz do momentu gdzie ma się kończyć animacja.
6. Zaznaczasz te same parametry co w poprzednim slocie.
7. Aktywujesz aplikacje.
8. Przewijasz