Wpis z mikrobloga

Mirki! Pomóżcie w rozszyfrowaniu poniższego smsa proszę!
Żeby było łatwiej przedstawię może po krótce historię. Pracuję w branży budowlanej, gdzie mam styczność ze sporą ilością #niebieskiepaski . Ostatnio przypieprzył się do mnie pewien góral, który zapraszał mnie do siebie na majówkę, na Boże Ciało i najlepiej to na każdy weekend. Ja zawsze kulturalnie mówiłam, że dziękuję za zapro i że przemyślę propozycję, chociaż nigdzie się z nim nie wybierałam, wiadomo. Gość lat 41, ale zniszczony życiem tak, że wyglądał na 51.
W czwartek rano kierownik znalazł w toalecie butelkę po seteczce i niestety okazało się, że to nasz wspomniany góral był tak spragniony alkoholu już od rana :D Na skutek tego wydarzenia został on zwolniony. W czwartek po południu zjeżdżaliśmy z budowy do domu, więc przyszedł się pożegnać, życzył wesołych świąt i elo. Dzisiaj dzwonił, ale nie mogłam odebrać, więc nagrał się na pocztę, żebym się odezwała, olałam oczywiście. No i teraz dostałam poniższego smsa, ale nie umiem go do końca rozszyfrować :D
Myślicie, że powinnam się bać? :D
#logikaniebieskichpaskow #pomocy #rozszyfrujsmsaodpijanegogorala
Pobierz Dusiaklaudusia - Mirki! Pomóżcie w rozszyfrowaniu poniższego smsa proszę!
Żeby było ...
źródło: comment_2s73zN7h8cJrexwIZJeS1f9wWBIfkeWL.jpg
  • 20
@Dusiaklaudusia: łobuz kocha mocniej, wy różowe jesteście perfidne bo zamiast takiemu powiedzieć nie, to nakręcacie sobie atencje i robicie zbędną nadzieje. Masa dziewczyn które znam ma takiego znajomego wielbiciela, którego obecność w życiu jest po to, żeby pochwalić sie innym, że pisze do nich jakiś desperat "hehe patrzcie jaki desperat do mnie pisze ;)" ;) no wiecie desperat ale ;) atencje mam jestem pożądana ;)

a tłumaczyć sms to jakaś pijacka