Wpis z mikrobloga

@cienkichudy: z czegoś co jest robione pod nadzorem konstruktorów danego auta można wyciągać wnioski (patrz: Assetto Corsa, która jest używana przez chociażby zespół Ferrari czy niedawno Porsche) ;) ale Forza to simcade więc troche beka xD
  • Odpowiedz
@damian_co_dalej: Ok, przesadziłem że forza to symulator - po prostu fizyka jazdy jest bardzo dopracowana pod względem różnorodności prowadzenia różnych modeli - napęd, masa i jej rozkład jest przemyślany. Najciekawszy model z wyścigów miał wg mnie Richard Burns Rally, chociaż trudna strasznie, najlepszy model zniszczeń stara gierka "Viper Racing" - było mi dane tylko demko, ale ta gra wymiatała pod względem możliwości uszkodzenia samochodu, który zginał się jak puszka - w
  • Odpowiedz
  • 4
@chavez1 akurat Alfy pod względem prowadzenia są jednymi z lepszych samochodów, przynajmniej w tych pieniądzach. Ostatnio ze swojej 156 przesiadlem się na jazdę na zakupy do poczciwego paseratti 1.9tdi i to był dramat. Więcej miejsca w środku ale jeździ się tym jak niemieckim czolgiem. Jeździłem też kiedyś golfem 3 i był troszkę zwrotniejszy od Passata ale nie umywa się do Alfy mimo tego że podobne, jak na taką bryke śmieszne pieniądze.
  • Odpowiedz
@MZ23: ale ja nie pluję na wszystkie alfy, sam mam fotele ze 147 - bardzo dobrze trzymają i są trwałe, polecam
kumpel miał 147, bardzo fajnie to jeździło, 159 w swojej klasie też wymiata
czepiłem się tylko tej brery, bo dużo obiecuje wyglądem i osiągi też ma nienajgorsze, ale ponieważ były tam głównie ciężkie silniki diesla i benzyna 3.2 - to większość z wyprodukowanych modeli prowadzi się fatalnie, oczywiście pod koniec
  • Odpowiedz
@chavez1: Jeździłeś wersją 3.2 v6? ona przeca ma q4 i ten napęd jest w miarę.. (Tak znam trwałość i żywotność tego silnika. Choć znam też osoby, które się go nie bały i jeżdżą już dłuuższy czas).
Co do samej wagi.. 300 kg nadwagi
  • Odpowiedz
@chavez1: @MZ23: @robaczek147:

Problemem Brery jest skrócona płyta podłogowa 159, przez co ma mniejszy rozstaw osi i mocno zaburzony rozkład mas. O ile pamiętam 159 ma 55:45, a Brera 60:40. W efekcie 159 prowadzi się jak brzytwa (znacznie lepiej, niż większości się wydaje), a Brera dużo gorzej, jest mocno podsterowna. Oczywiście nie jest to nic dramatycznego, bo byle przednionapędowe Audi wypada i tak dużo gorzej od Brery, ale w
  • Odpowiedz
@robaczek147: no chodzi mi tylko o podsterowność wynikającą z nadwagi i rozłożenia masy, a nie wynikającą z operowania pedałem gazu, bo w wersji na 4 buty start rzadko kiedy ma problemy

taka konfiguracja napędu i silnika była też w 159 i to trochę zabawne ale i nieuniknione, że przez ciężki silnik pali to więcej i gorzej jeździ niż 1.75, który pamiętam z rok temu na allegro był 1 egzemplarz za ponad
  • Odpowiedz
@Kostur: dokładnie, ale ile sztuk tego wyprodukowano... chyba byłoby łatwiej znaleźć aluminiowe M3 E46, których wyprodukowano kilkaset sztuk, niż tego białego kruka
  • Odpowiedz
@chavez1: Nie jest tak źle, np. obecnie na mobile.de jest ich 8. To ogólnie rzadki model, a podejrzewam, że jak już ktoś położył łapy na Brerze TBI, to raczej nie będzie mu śpieszno do sprzedaży :)
  • Odpowiedz
@chavez1: No co? To tak samo, jak np. ze 164Q4, SZ, albo 75 Turbo Evoluzione. Tyle tylko, że Brera się lepiej nadaje do codziennej jazdy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz