Wpis z mikrobloga

Mirki z #rowerowykrakow po nabiciu ponad 12 tys. km przyszedł czas na wymianę napędu w moim rowerze (cross od Lazaro napęd 3x8). Do wymiany jest korba przód + support + kaseta + łańcuch + tylna przerzutka. Przegrzebałem trochę internetu i skompletowałem taki zestaw jak poniżej. Jakieś sugestie? Jeśli mogę kupić coś znacznie lepszego za niewiele większe pieniądze to wolę dołożyć ( ͡° ͜ʖ ͡°) za te wszystkie części wyszło 350 zł + liczę 50 zł na support, bo teraz mam na kwadrat, a nie znam wymiarów, no i fajnie jakby za samą wymianę do 200 zł policzyli. ( ͜͡ʖ ͡€)
A w ogóle jeśli przywiozę rower i części do serwisu to wymienią bez problemu? Czy lepiej zawieźć do serwisu sam rower i niech dobiorą co trzeba? Rower chciałem zostawić w Tomarze.
Pobierz Lucar - Mirki z #rowerowykrakow po nabiciu ponad 12 tys. km przyszedł czas na wymianę...
źródło: comment_ypnLLnpO6GZuZPqT9MzbB96dYAWuCrtw.jpg
  • 7
@szpila68i Akurat najbliższy rowerowy mam jakieś 500m od domu, ale ja i znajomi omijamy szerokim łukiem ( ͡° ͜ʖ ͡°) Pamiętam jak wymieniałem tam łańcuch w starym rowerze i w połowie drogi z tego "serwisu" łańcuch strzelił, a Pan właściciel nie chciał uznać reklamacji sugerując, że za mocno pedałowałem :D
Czyli mówisz, żeby zaufać Panom z Tomaru? Mam nadzieję, że nie policzą jak za zboże, bo tutaj niby
@szpila68i: Z tymi terminami to mnie trochę zmartwiłeś... A jesteś w stanie jeszcze jakiś serwis polecić? Najlepiej na południu Krakowa.
A co do krzywego patrzenia na własne części - wiadomo, że na sprzedaży części też zarabiają, no ale mimo wszystko mogą zarobić na samej wymianie, albo nie zarobić wcale jak im się własne części nie podobają :P
Od biedy myślę, że byłbym w stanie wszystko sam wymienić, tylko nie chce mi