Wpis z mikrobloga

Mirki, mam pytanie. Czy pośrednik usług kurierskich po anulowaniu zamówienia z ich powodu może odmówić mi zwrotu kosztów na moją kartę którą było opłacone zamowienie. Kwotę zwrócili ale jako saldo na moim koncie Prepaid o co nie prosiłem i którego nigdy nie użyje… Zasłaniają się regulaminem który mówi ze mogą przelać mi moje saldo na konto w banku po (jak to ładnie nazwali) “Żądaniu zwrotu środków z Konta Prepaid w formie pisemnej” czyt LISTOWNIE. Mam wysłać list do ich siedziby żeby łaskawie po 30 dniach zwrócili mi moje pieniądze. Jestem pewny ze skoro pobrali pieniądze przez płatność kartą to powinni mieć możliwość zwrócenia ich w taki sam sposób. Wiem ze to trochę #gorzkiezale ale zdenerwowała mnie ta cała sytuacja..Czy jesteśmy w XXI wieku? Czy takie praktyki są normalne i dozwolone? #paczka #kurier #pytanie #januszebiznesu
  • 5
@czaja52: jako pośrednik powiem tak. Zwrotu zawsze można dokonać w łatwy sposób. Zależy od pośrednika w płatnościach, ale z reguły to jedno kliknięcie. My korzystamy z tpay.com i zwroty realizujemy od ręki. Nikt nie ma prawa odmówić Ci zwrotu tym samym sposobem co zapłaciłeś. Taki zapis w regulaminie można sobie mieć i tyle. On nic nie znaczy. Szybki zwrot to tylko i wyłącznie dobra wola sprzedającego.