Wpis z mikrobloga

Bonus: kąpiel skóry odbyta, ale zdjęcie już robiłem po ciemku ;(

@BiletNaKrucjate: Guma 225 (fabrycznie powinno być 215) + dystans: z przodu większy, z tyłu mniejszy, więc koła są rozstawione tak samo, a auto się trzyma gleby jak glebogryzarka (ʘʘ)

@PiccoloColo: xD #!$%@?, teraz to będę miał we łbie ilekroć na nią spojrzę xD

@jaceks653: A co złego w felgach? To oryginalne 17" Alfy dodawane
Funky666 - Bonus: kąpiel skóry odbyta, ale zdjęcie już robiłem po ciemku ;(

@Bilet...

źródło: comment_gXBrWYYwU3jltdTXNbgBP9faIgYxeiKC.jpg

Pobierz
@xetrov: Takiego szukałem ponad rok :) Bałem się kosztów utrzymania 2.4, a benzyny to albo szajs (1.8 i 1.9), albo drożyzna (1.75 i 3.2) :( Zresztą kryteriów miałem sporo: kombi, czerwona skóra (tylko!) i ten motor właśnie - jestem zadowolony w #!$%@? (ʘʘ)

@jaceks653: No tak, można wrzucić telefony 17" z Brery albo nawet 18", ale kosztują po 2,5-3,5k zł za komplet, o takich 19" z
@Funky666: no ja niestety zrezygnowałem przez praktyczny brak fajnej benzyny bo 3.2 cięzko dostać (a w wersji jakiej szukałem już w ogóle się nie da) a 1.75 jest jednak trochę słabe. Mimo wszystko nadal trochę żałuję że ominąłem 159.
ja tak samo, całe życie VAG, ale kiedyś będę miał alfe


@JaTobieTyMi: Polecam ten styl życia - to nie jest praktyczne oblicze motoryzacji, jakie znam z innych marek. Nie ma tu miejsca, żeby schować telefon czy wodę, a kabina i bagara (jak na kombi, które ma 4,66 m) są mikroskopijne... Ale jak raz usiądziesz na miejscu kierowcy i Cię fotel wessie, to już nie chcesz wstawać ( ͡° ͜ʖ
@xetrov: 1.75 jest dużo lżejsze od 3.2 (1450 kg v. 1750 czy coś koło tego), więc jest dużo zwrotniejsze i bardziej elastyczne. Do setki ma o 2 sekundy więcej (przepaść), ale moment ten sam, więc całkiem przyjemnie to podobno lata.

Ja zresztą też byłem zagorzałym przeciwnikiem gnojówki (prawie nie jeżdżę tras), ale akurat diesle od Fiata to w #!$%@? zajebiste jednostki, a benzyny od Fiata - sam pewnie wiesz. Dobrze utrzymany