Aktywne Wpisy
xradical +1
Co się robi o tej godzinie? Co wy robicie przykładowo teraz poza drapaniem się po siusiaku?
no i nie wiem, chciałbym #!$%@?ć w samochód z 10 tysięcy, żeby wymienić lampy na poliftowe, wymienić zegary na nowszą generację i fotele wymienić na takie z grzaniem dupy
czyli rzeczy, króre nie są absolutnie potrzebne, ale po prostu sprawiłyby, że poczułbym się lepiej
ale z kolei nie wiem, ten samochód potrzymam pewnie jeszcze z 5 lat i będę powoli szukał kupca, więc czy jest sen?
tym bardziej, że i tak nie
czyli rzeczy, króre nie są absolutnie potrzebne, ale po prostu sprawiłyby, że poczułbym się lepiej
ale z kolei nie wiem, ten samochód potrzymam pewnie jeszcze z 5 lat i będę powoli szukał kupca, więc czy jest sen?
tym bardziej, że i tak nie
Mam problem w Chryslerze 3.3 V6. Po rozgrzaniu słychać stuki, szczególnie na nieco wyższych niż wolne obrotach, brzmi jak popychacze hydrauliczne. Na zimnym silniku jest powiedzmy ok, a na pewno znacznie lepiej. Mam obecnie olej 5W30. Silniki te są znane z tego, że są hałaśliwe, szczególnie w tylnej głowicy. Zastanawiam się czy większą korzyść przyniesie wymiana oleju na 5W20 czy na 10W40 na przykład. Teoretycznie 10W40 powinien być lepszym wyborem, żeby wyciszyć to co się dzieje po rozgrzaniu, ale znalazłem też opis:
Before you spend money on repairs, you might try switching to a synthetic 5W-20 motor oil. With many high mileage engines, switching to a heavier viscosity oil (10W-30 or even 20W-50) often helps to reduce engine noise due to normal wear. But on these engines, the problem isn't so much wear as it is getting oil quickly to the lifters and upper valvetrain. Switching to a synthetic 5W-20 oil, which is thinner and flows more easily than 5W-30 or 10W-30 oil, seems to quiet these engines down.
z http://www.aa1car.com/library/engine_noise_minivan.htm
mąci nieco w głowie.
Sprawdź zawory PCV w pokrywie zaworów bo może są zablokowane i silnik ma przez to wyższe opory ciśnienia