Wpis z mikrobloga

@Syntax: całkiem spoko, acz jebnąłbym więcej brudu w katach. Zwłaszcza pomiędzy łopatami i nad nimi są takie kwadratowe bloczki i one powinny mieć sporo kurzu.
Nie wiem czy tabliczka ma skalę odpowiednią, wychodzi, ze to dość mały element.
Nie wiem na ile miał to być nowy element bo można by dać plamy oleju wokół wału...

no spoko, spoko, ile trisów?
  • Odpowiedz
@Naxster: Nie chciałem go aż tak brudzić, chociaż mnie kusi i chyba zrobię dodatkową wersję grunge'ową. Tabliczka jest w skali. Sporo czasu spędziłem nad nią i szukałem dokładnie takiej jaką chciałem. Wszystko i tak tworzyłem na wymiar ze szkicu technicznego (tak ogólnie, żeby zachować proporcje). W "low" poly wyszło około 10k polygonów. Daje w dupę tylna osłona z setką kwadracików... Ale nie spinałem się o low poly, bo chciałem żeby model
  • Odpowiedz
@Syntax: no to w sumie jest medium. To w sumie mogłeś olać temat i dać więcej. Nie ma co się spinać, 10k to i tak za dużo do gry, a jak nie potrzeba do gry to #!$%@?ć i robić 20k.

Choć jak patrzę na krawędź to koła maja chyba ze 24 wertexy więc w sumie to jest dobrze nie ma potrzeby zwiększać
  • Odpowiedz
@Naxster: Spoko, chciałem się pobawić. Jest dużo krągłości w tym silniku. Jak bym zrobił prawdziwe low poly, to wyszedłby paskudnie tak czy inaczej. Pewnie jak bym się nad tym pomęczył to dałoby się coś zredukować. A otwory w tylnej osłonie zrobić na zasadzie zwykłej maski, zamiast je modelować fizycznie. ;)
  • Odpowiedz
@Syntax: dokładnie tak. No ale prawda, ze okrągłe rzeczy najbardziej dają po dupie. I te z wieloelementowe. Mam teraz szafkę na dokumenty z szufladami, po 30 na każdą stronę. Każda ofc klamka. 6,6k trisów. Mimo, że sam blok da sie w 120.
Na siatki jest mega patent wziąć dwie tekstury z alfą dość blisko siebie. Nawet patrząc pod kątem jest wrażenie, ze mają objętość (bo widać te drugą)
  • Odpowiedz