Wpis z mikrobloga

Witajcie moi mili. Proszę was o drobną pomoc/radę :)
Nie mam horej curki, ale konsole w gwarancji :(

Nie jestem ekspertem w kwestii praw konsumenta, ale liczę że ktoś z was będzie w stanie mi doradzić:D

W dniu 09.02.2017 Oddałem konsole z tytułu rękojmi do komputronika. W ramach tego prosząc o wymianę, bądź jeśli ta okaże się niemożliwa, naprawę.

O ja naiwny myślałem że może przed upływem 2 tyg się wyrobią i konsola zaraz wróci. Jak bardzo byłem w błędzie...

Regulaminowo chwile przed upływem 14 dni kurier doręczył mi pismo w którym komputronik zgodził się konsolę naprawić.

Niestety, do dnia dzisiejszego cisza :(
Tak lekko licząc 41 dni.

Oczywiście z pracownikami komputronika kontaktowałem się wielokrotnie. Za każdym razem słysząc inną wersję
Tak z 3 tygodnie temu konsola ponoć miała już wracać.

"Proszę się nie przejmować, mam tu informacje że już wraca, będzie najpóźniej za kilka dni"
Kilka dni później oczywiście inny pracownik zdementował informacje że tamten się pewnie nie znał. A konsoli ani śladu.

Rozmów nie nagrywałem, pism nie wysyłałem, nie sądziłem że będę musiał czekać tak długo.

Od 2 tygodni codziennie słyszę że nie wiadomo i że sprawdzą i zadzwonią, nie dzwonią:D

Czy ktoś z was miał podobny problem?
Ew. czy z powodu czasu oczekiwania mam jakieś prawa reklamacyjne?(Pracownik powiedział mi że mogę sobie złożyć reklamację ale to nie znaczy że coś zrobią)

#gorzkiezale #komputronik #prawokonsumenckie #boldupy
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Aleyou Naprawa powinna nastąpić w takim czasie, żeby nie było to dla ciebie uciążliwe,choć nic konkretnego na ten temat nie ma. 41 dni to zdecydowanie za długo i na twoim miejscu wysłałbym im maila z informacją, że dajesz im 7 dni, a jeżeli w tym czasie konsola nie zostanie ci doręczona żądasz zwrotu pieniędzy.
  • Odpowiedz
@Aleyou: skoro wada była istotna to trzeba było odstąpić od umowy zamiast oddawać do naprawy i kupić sobie drugą gdzie indziej. Zresztą chyba nadal możesz to zrobić skoro sprzedawca do tej pory (41 dni) nie wywiązał się z naprawienia konsoli.
  • Odpowiedz
@Aleyou: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/

Sprzedawca musi wymienić towar lub usunąć wadę w rozsądnym czasie (nie ma tu określonego terminu) i bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta. Jeśli tego nie czyni, konsument może wyznaczyć mu czas na spełnienie żądania. W przypadku dalszej bezczynności przedsiębiorcy i upływu wyznaczonego terminu klientowi wolno odstąpić od umowy lub żądać obniżenia ceny.
  • Odpowiedz
@darek-jg: @semperfidelis: @wysuszony:
Dzięki, konsole zakupiłem pod koniec listopada. Wada była istotna, konsola po 2 i pół m-c działania przestała się łączyć z padami.
Dodzwoniłem się na ogólną infolinie komputronika, miła Pani z obsługi powiedziała że reklamacje uznaje się za zasadną jeśli od informacji którą otrzymałem(ta do 14 dni) minie ponad 14 dni roboczych, minęło 19.
  • Odpowiedz
@semperfidelis: @darek-jg: @wysuszony:

Słowo reklamacja czyni cuda :D Dzisiaj ponownie dzwoniłem do komputronika, oczywiście informacja jak zawsze, pod koniec dodałem że spoko, i tak się dzisiaj pofatyguje osobiście złożyć reklamacje, dwie godziny później telefon że konsola w magiczny sposób już wraca i będzie w poniedziałek. Magia :D

Tym razem jednak poprosiłem o wysłanie mi tej informacji w formie mailowej, ciekawe czy wyślą, jeśli tak nie
Aleyou - @semperfidelis: @darek-jg: @wysuszony: 

Słowo reklamacja czyni cuda :D Dz...

źródło: comment_6miT74Y0NKVqtmjFhqjszuVPufWFySSo.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@Aleyou: No i spoko. Oni zawsze miękną, jeśli okaże się, że klient jednak zna swoje prawa. A z doświadczenia sprzedażowego wiem, że żaden sprzedawca nie lubi oddawać pieniędzy za używany towar :)
  • Odpowiedz
@Komputronik_pl: o.O odpisaliście.
Mam nadzieję że rozwiązany, wczoraj dostałem maila że serwis skończył i dziś wyślą konsolę, "powinna" być w poniedziałek, ciekawy jestem czy tak będzie.
  • Odpowiedz