Wpis z mikrobloga

Test smartfona Huawei P10 - Niby to samo co P9, ale lepiej!
Jego oficjalna premiera w Polsce właśnie trwa na wydarzeniu w Warszawie, my jednak teścik puściliśmy wcześniej. ( ͡ ͜ʖ ͡)
Co można w skrócie powiedzieć? Cóż - Huawei przebył w ostatnich latach długą drogę. Nie jest to już kolejny chiński producent, który idzie na liczne kompromisy by tylko utrzymać okazyjną cenę, a kupując Huawei P10 dostajemy dokładnie to, za co płacimy.

Prócz faktu, że pod obciążeniem obudowa lubi się zagrzać to naprawdę trudno wymienić jakieś większe wady. Wszystkie będą raczej drobnostkami, a mowa o brak obsługi USB 3.1 i nie zastosowaniu warstwy oleofobowej na wyświetlaczu. W zamian jednak otrzymujemy wręcz fenomenalny, podwójny aparat, bardzo dobrą wydajność, świetną jakość wykonania i długi czas pracy na baterii.

Wszystkie plusy i minusy, wyniki wydajności oraz pokazowe zdjęcia i filmy znajdziecie tutaj:
https://www.purepc.pl/urzadzenia_mobilne/test_smartfona_huawei_p10_niby_to_samo_co_p9_ale_lepiej

Jakieś pytanka? ( ͡º ͜ʖ͡º)

#purepc #android #smartfon #telefony #huawei
PurePCpl - Test smartfona Huawei P10 - Niby to samo co P9, ale lepiej!
Jego oficjaln...

źródło: comment_4qScCdzMAS1lwavz8qtDW0LOLTd2TOvU.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
@Grzesiek4: Kwestionowanie roli smartfonów w obecnych czasach jako małych, przenośnych komputerów to szczyt głupoty. Z ich obecnymi możliwościami często są niezastąpionym wyborem przy częstych podróżach, gdzie trzeba pilnować poczty, odpisywać na nią i operować chociażby na krótszych/prostszych tekstach/arkuszach. Zawsze to kilka kilogramów mnie w porównaniu do laptopa lub zaoszczędzonego miejsca w przypadku tabletów.

Zresztą idąc tą drogą zaraz ktoś zakrzyknie - ale po co testować laptopy/pendrive/, skoro jesteście PurePC!
  • Odpowiedz
@PurePC_pl: Nigdy nie przetestowaliście wydajności np. Linuksa na Androidzie albo innych cudów typu Exagear Strategies, emulator PS2 (jest w powijakach i nie wiem czy się opłaca), GameCube / Wii
  • Odpowiedz
@fervi: Takie programy (nie licząc SNES, GBA i pochodnych) są obarczone kilkoma problemami:
1. To rozwiązania dość niszowe;
2. Są niestabilne, więc w żadnym wypadku nie mogą stanowić sensownego testu wydajności;
3. Bardzo często są zoptymalizowane tylko pod jedną architekturę CPU / GPU.

Tak czy siak publikacje na zasadzie "czy i jak to działa" możemy przygotować, wpierw jednak dopniemy kilka innych zobowiązań i planów. ( ͡° ͜ʖ ͡°
  • Odpowiedz
@PurePC_pl: Przydałoby się wiedzieć mniej więcej o wydajności tych rozwiązań. Tak mi się zdaje. SNES czy GBA niestety są dość mało zasobożerne i gry z GBA chodzą nawet na GameBoy Advance ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@PurePC_pl może nie na temat ale czy macie w planach jakieś testy dość tanich monitorów zrobić? Obecnie mało tego w necie a temat jak dla mnie warty uwagi, bo dużo tego ale jakościowo różnie.
  • Odpowiedz