Wpis z mikrobloga

@orzelek76:
1. Nie mam jak na nią wjechać
2. Nie da się nią nigdzie dojechać
3. Nie mam obowiązku z niej korzystać
4. Na jezdni nie mam krawężników
5. Na jezdni na światłach stoję tylko raz a nie 3

Po to one są


@orzelek76: Jakby były po to, to by były zaprojektowane w taki sposób, żeby dało się z nich korzystać. W tej chwili służą tylko i wyłącznie do #!$%@?
@lewactwo: wiem, że nie są idealne, ale ja z nich korzystam. W 90% jestem kierowcą, w 10% rowerzystą i rozumiem #!$%@? wśród tych pierwszych na tych drugich, kiedy jeżdżą ulicą, a nie DRD. Połowę swojej drogi, albo i lepiej mógłbyś przejechać DRD
A no po to, żeby korzystać z dróg dla rowerów, a ulice zostawić dla samochodów, nie wiem jak Ci to jaśniej wytłumaczyć. Może również dla bezpieczeństwa, podziwiania widoków (tyłeczków rowerzystek) itp.
W jaki sposób co? Miałbyś jechać DRD? Wjeżdżasz na nią prosto z Mielczarskiego i jedziesz aż do IX Wieków Kielc, w większości z dala od ulic i spalin.
A no po to, żeby korzystać z dróg dla rowerów, a ulice zostawić dla samochodów, nie wiem jak Ci to jaśniej wytłumaczyć.


@orzelek76: Ale po co miałbym sobie utrudniać życie i jechać niewygodną DDR, na końcu której i tak będę musiał zejść z roweru i go prowadzić na piechotę skoro mogę jechać równym i gładkim asfaltem?

Może również dla bezpieczeństwa, podziwiania widoków (tyłeczków rowerzystek) itp.


@orzelek76: Na jezdni czuję się
Pobierz lewactwo - > A no po to, żeby korzystać z dróg dla rowerów, a ulice zostawić dla samo...
źródło: comment_5q3VEboZXOKCB4IEMT7LcrPgez7av6AN.jpg
@lewactwo: jak tak jeżdżę, z szacunku dla własnego zdrowia i dla kierowców. Jestem zdania, że ulice są dla samochodów (o ile w pobliżu prowadzą DDR), chodniki dla pieszych, a ścieżki rowerowe dla rowerzystów