Aktywne Wpisy
linca_pau +916
Jeśli ktokolwiek z Was łudzi się, że afera wizowa obije się na sondażach, to uwaga, nie odbije się. Mój tato niestety jest PiSowcem. Kiedyś to był facet z głową, który oglądał wszystkie kanały informacyjne żeby wyrobić sobie opinie. Teraz jedyny słuszny kanał leci w domu. Coś mu w głowie przeskoczyło i blokada. Orędzie Grodzkiego? Tego łapówkarza? No daj dziecko spokój. Czasami podejmuję rozmowy, żeby jakkolwiek do niego dotrzeć, to się zaczyna. Przejął
Remus00 +16
Nigdy nie umiałem się ubierać. Od dłuższego czasu noszę tylko czarny/biały kolor bo w żółtej bluzie czy zielonej koszulce czuję się po prostu źle. To takie luźne wyjście na miasto żeby porobić zakupy. Jest źle? Oprócz tego ubieram jakiś komplet dresu z najka oto
#ubierajsiezwykopem
#ubierajsiezwykopem





Walczę z Nazwa.pl o wydanie kodu authinfo. Chcą wysłania pocztą, bądź złożenia w siedzibie firmy wniosku w formie papierowej. Cały czas podpierają się swoim regulaminem.
Jednak zgodnie z informacjami na stronie https://nowaker.net/post/prawa-wlasciciela-domeny-transfer-i-wydanie-kodu-authinfo.html
W przypadku domen globalnych, rejestratora obowiązuje Uniform Domain Name Dispute Resolution Policy.
Gdzie czytamy:
Zatem wystarczy tylko informacja w formie elektronicznej.
Ja się pytam, jakim cudem ich regulamin może być niezgodny z powyższym?
No nic, przesłałem zatem do Nazwa.pl zdjęcie ich formularza, zrobiłem pieczątki, podpisałem elektronicznie.
Otrzymałem wiadomość, że załącznik się nie otwiera, żebym przesłał jeszcze raz ale zgodnie z regulaminem to oni jedynie pocztą przyjmują.
Teraz taka zagwozdka.
Załóżmy, że jestem w Nowej Zelandii i wysyłam do nich wniosek pocztą, przecież zanim oni to rozpatrzą, odeślą itd. to już dawno ważność kodu authinfo minie.
Jestem wkurzony, do tego stopnia, że jeśli miałbym 100% pewności swojej racji sprawę skierowałbym do sądu.
Jednak tak czy inaczej, to co Nazwa.pl wyprawa to jest karygodne.
@bart0sz: człowiek uczy się całe życie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@lukasz-miarczynski: Przygodę z tą firmą zacząłem bardzo dawno temu. Grubo ponad 10 lat temu, kiedy serwery stały jeszcze na SDI ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
W owym czasie oni wydawali się dobrą opcją na rodzimym rynku i nawet nie dziwiła konieczność przesyłania papierków faksem
Cena wynika z ich kampanii reklamowych, a wiadomo, że mają ogrom klientów i jest to typowa masówka.
Ciężko liczyć na poważne podejście supportu.