Wpis z mikrobloga

no to jak zwykle podsumowanie:
- co ja jestem mucha ze mam widziec przez "ekran" z kropek?
- niby te fresnele sa ok ale sa wciaz za daleko od oka by nie widziec tych blurow i rays
- regulowanie odleglosci fresneli gabkami xD nosz #!$%@? ja #!$%@? sprzet za £600 a ja musze swoja wlasna uszczelke wycianac z innych gogli by tam przyczepic - przeciez one sa ciezkie to co mam to na kawalku szmatki nosic zeby mi sie wbijalo to w lep bo inaczej nie bede ostro widzial tego ekranu z kropek?
- synchronizacja kontrolerow... za co 3 razem je wykrywa xD no jaaaa #!$%@? - jak dziala to jest spoko ale jak nie dziala to az chce sie #!$%@? tym o sciane XD kupisz uzywany i nie wiesz czy przypadkiem juz ktos tym nie stuknal i sie tasma odczepila, czy moze jedna z latarn #!$%@? (podobno sie zdarza z versja 1) nic nie wiesz xD albo zaskoczy albo nie zaskoczy - program ci sam nie powie dlaczego sie nie chca synchronizowac. wlaczasz wiimoty i robia bliip oba zapala sie zielona dioda i chuuuj po paru sekundach sie wylaczaja.
- 2 wersje tego samego headsetu (mniejsze i wieksze pudelko). No niby nieduze roznice ale czy na pewno? Podobno v2 poprawia pare baboli do ktorych vive nie chce sie przyznac jak np problem z latarniami.
- brak ostrosci i jej prawidlowej regulacji - wiem ze juz bylo ale jak mnie #!$%@? strzela od tego krecenia tym bocznym pokretlem rozstawu oczu!!! uzywajac bardzo cienkiej gabki jest w sumie prawie ok ale przy tych dolaczonych do zestawu no to jest porazka. Na poczatku tego sie nie zauwaza bo gry i och i ach ale potem sie zaczyna zastanawiac dlaczego tekstu nie da sie przeczytac? no i kreci sie ta galka i albo 1 oku ma sie ostro albo w drugim XD da sie to ustawic ale nie na standardowych gabkach i tez nie uwazam zeby to bylo akceptowalne bo nadal sie ma wszedzie te #!$%@? kropki.
- halas z tych latarn - bzzzzzzzz jak z cewek. Producent wam nie powie dlaczego macie nosic sluchawki no to ja wam powiem XD
+ gry sa fajne
- ale czesc jest nadal niedopracowana wiec jak ktos cos #!$%@? to momentalnie dostaniecie bolu glowy. czesc gier mogla by wygladac lepiej ale zastosowane panele psuja kazdy efekt developera wiec to jeden #!$%@? co programista z grafikiem sobie tam wymysli... jak bedzie sie to dzialo w dzien... to bedzie niezle... jak bedzie sie to dzialo w nocy... to bedzie w kropki kupa XD po co sie starac? efektu i tak nie widac.
- recenzowanie wszystkiego na yt przez smiesznych kolesi pokazujacych cos nagrywanego frapsem z karty graficznej XD to nie jest #!$%@? to co bedziesz widziec XD to nijak sie ma realnego widoku z gogli xD tak powinno to wygladac jak na ekranie a nie wyglada.
+/- realizm - powinien byc sam plus ale "careful what you wish for". Nie obwiniam nikogo za to ze jest za realnie ale jest. Mozecie zapomniec o wyrzynaniu wrogow jak na ekranie. Tak jak trudno jest zabijac ludzi w realu tak trudno jest zabijac w vive. Wiekszosc gier ze strzelaniem do ludzi odpada. No mozna sie tego nauczyc ale nie jest to przyjemne. Czy praca w rzezni jest przyjemna? jak ktos lubi obrabiac swinie nozem to sie pewnie bardzo ucieszy xD Nie mowie ze te gry to strata czasu ale mialem takie momenty ze mowilem: Nie #!$%@? nie!!! i sciagalem gogle i nie gralem w to wiecej.

Cen nie komentuje bo w koncu wolny rynek. Moim zdaniem nadal produkt bardzo dobry ale czy to jest CV? no tak troche nie do konca skoro tyle roznych gownianych problemow o ktorych mozna poczytac tylko na redit. Ja sobie poczekam na 2jke a wczesniej za te pieniadze zmodernizuje kompa (mialem minimalne problemy w 2 grach na fx6300 - o tyle o ile obracanie glowa bylo nadal plynne to poruszanie sie przestrzeni juz troche mniej - nadal mniej zygogenne od byle telefonu z cardboard). Glownie te kropki i brak ostrosci #!$%@?, reszte mozna by jeszcze jakos przezyc. Najpierw sie tego nie zauwaza ale potem zaczyna to #!$%@? no bo placi sie naprawde duze pieniadze a dostaje sie cos innego niz to co ci na yt reklamuja xD

widzi sie dokladnie to samo co na tym zdjeciu

#vr #htcvive
B.....d - no to jak zwykle podsumowanie:
- co ja jestem mucha ze mam widziec przez "...

źródło: comment_F31B1nxe0ZRenoQxx21rgOGu4fkfpQp3.jpg

Pobierz
  • 11
@Bohun_Zygmund: Dam Ci hinta do synchronizacji kontrolerów - miej na stałe do kompa wpięty kabelek microusb, włącz kontroler, podłącz na 3 sekundy pod microusb, odłącz -> będzie zsynchornizowany. Trzeba powtarzać za każdym razem przy włączeniu SteamVR :)
@Futhark: spoko robilem to nie zawsze dzialalo
wykrywalo kontrolery a system twierdzil ze latarnie ich nie widza
jedynie co pomaga to unpairall w lighthouse_console.exe
czesto tez pomaga reset (po resecie dopiero dzis zadzialalo - akurat tak sobie jeszcze pogralem godzinke przed zwrotem i przez 5-10 minut nie moglem wogle tego uruchomic).
no spoko ale w sprzecie za £620? zarty jakies XD
@VRPortal: no tak xD 2 zestawy mialem i kazdy z wada fabryczna XD wez ty sie nie wyglupiaj - chyba jest problem skoro kazdy kontroler mozna stuknac. To jest zlozone a producent olewa i tam lakonicznie tlumaczy ze no owszem moze nie dzialac ale to trzeba wtedy 2 guziki wciskac i bedzie dzialac xD mozesz do konca swiata cisnac skoro to moze byc albo kontroler albo latarnia albo soft.

Z nikim
B.....d - @VRPortal: no tak xD 2 zestawy mialem i kazdy z wada fabryczna XD wez ty si...

źródło: comment_Z9OIrUdC5QP0h2DZmxnj3zimD8QrMelZ.jpg

Pobierz
@AdireQ: mozliwe ale niby co odbija? nie hejtuje do konca produktu tylko to ze ja musze grzebac az poza steam w systemie zeby to uruchomic. Jak juz dziala to dziala nawet i 2 godziny ale jak nie dziala to nie dziala i nie infmormuje cie dlaczego

ten pierwszy film - no nie wydaje mi sie - ta ziemia jest zbudowana z kropek i to bardzo mocno widac
ten drugi - tu
@Bohun_Zygmund: Próbowałeś? http://www.roadtovr.com/htc-vive-hidden-mechanism-maximum-field-of-view-lens-to-eye-distance/ Nie ejstem pewnien, czy o tym pisałeś.

A co do kropek, to pewnie Ci chodzi o screen-door effect, na yt jest kupa filmów jak to wygląda, jak ktoś chce, to spokojnie moze sobie ogarnąć, nie trzeba opisywać, bo film oddaje wiecej niż tysiąc słów. ;P Taki przykładowy, pierwszy lepszy https://www.youtube.com/watch?v=5qxAk3QQQDQ

I jako bonus fajny filmik od Wonzaya, który przybliża ludzkimi słowami, jak wygląda VR, tylko strasznie przesadził z
goldpin - @Bohun_Zygmund: Próbowałeś? http://www.roadtovr.com/htc-vive-hidden-mechani...
@goldpin: jak mnie #!$%@? nawet wspomnienie o tych gownianych pokretlach xD no przeciez one przychodza juz skrecone na maxa ze bardziej sie ich w czache wkrecic nie da (a i tam jeszcze jest z pare mm miedzy okiem a fresnelem). To jest dla okularnikow #!$%@? zeby sobie tam mogli odsunac i wsadzic te #!$%@? pingle XD Zdrowi moga sobie co jedynie ta gabka regulowac. Gdyby mozna byla naprawde regulowac to bym
@Bohun_Zygmund: Cóż mogę powiedzieć, podjąłeś decyzję świadomego konsumenta, VR w obecnej formie nie jest dla wszystkich. Widać jeszcze ten młody wiek. Wonzay trochę #!$%@?, ale podoba mi się jego opis, mówiłem, że trzeba brać poprawkę na to, że to opis DK2. ;P Też czekam na 2, bo na 1 mnie nie stać. xD Nawet nie tyle co na HTC Vive 2, tylko na konkurencję na rynku, żebym mógł sobie kupić HMD
@goldpin: produkt jest dobry ale to po prostu nic specjalnego po dluzszym zapoznaniu a jesli to nic specjalnego to wymaga sie wiecej. to troche jak mysz za czasow windowsa 3.11 - niby byla a gry pod dosa jej nie wymagaly. 20 lat i nie mozna obsluzyc kompa bez myszy. to nawet nie mlody wiek tylko lenistwo... a moze dla developerow to tez nic specjalnego tak jak i dla mnie i nie