Wpis z mikrobloga

Mirki potrzebna wasza pomoc (wasze zdanie). Planuje kupic niedlugo Audi A4B8 lub A6 (kombi), rocznikowo 2008-2013.
Moje pytanie to z jakimi silnikami brac? (bez znaczenia czy benzyna/disel)
Chodzi mi bardziej o bez-awaryjnosc. Slsyzalem ze sa jakies problemy z benzyna tfsi do roku 2011?
Jakbyscie mogli doradzic jaki silnik i do jakiego przebiegu z podzialem przed i po lifcie (jesli chodzi o A4 2008-2012 i po lifcie 2012-2013). Serdecznie z gory dziekuje :)
(zakup w Holandii)

#audi #kupautozmikro #kupujzwykopem #holandia
  • 12
@WiewiurPL: dziennie ~50km (praca dom praca), dodatkowo minimum 4 razy do roku holandia polska holandia (1100km), czasem takze wycieczki po europie (2x ~2000km). Dodatkowo jakies wyjazdy po holandii 1x miesiac ~250km)
@juzekinny: wiem o podatku, jesli mam placic 200-250 euro wiecej podatku ale auto bedzie wytrzymalsze, mniej podatne na usterki to i tak na cenie benzyny zaoszczedze, ze ta roznica nie bedzie az tak duza.
@eSeraph dopisuję się do tego co @WiewiurPL napisał, rok jeżdżę B8 2.0 TDI 177 i jak na razie wszystko bardzo dobrze. Mój mechanik mi mowil że to najbardziej optymalna opcja dla tego samochodu i że ten silnik jest mało awaryjny. Jeździ się bardzo fajnie, poniżej 8s do setki to nie najgorszy wynik jak na diesela. Latem lub na jesieni będę chciał mu zapodać chipa od abt, bo czemu nie? ;)
źródło: comment_ristBZtTbCJclxSvL0xgPm7fvGi3qBvo.jpg
@eSeraph powiem tak, na jeździe testowej byłem bardzo zaskoczony, bo zawsze myślałem, że ropnioki to muły i nawet quattro nie pomoże, jednak 380Nm robi robotę i jeżeli nie masz zamiaru się ścigać na ćwiartkę ze sportowymi furami, to na codzień ten silnik robi robotę. Wiadomo, benzyna jest jeszcze fajniejsza, ale 2.0 tfsi to już legenda jeżeli chodzi o problemy z nim związane.

@eSeraph jedyne o czym szczerze muszę wspomnieć a ty musisz pamiętać, to filtr DPF. Raz na jakiś niezbyt odległy czas trzeba auto przegonić po autostradzie, bo inaczej może być lipa.