@elKoyote: Poraz milion-pińcet-sto-dziewięćsetny: nie płacisz za tę grafikę, ale za milion innych rzeczy. I 26k wydaje się raczej normalną ceną za znak + identyfikację.
@m_bielawski: To nie wiem o jakim milionie innych rzeczy napisałeś. Tu nie mamy do czynienia z zupełnie nowym logotypem stworzonym od podstaw (za który można zapłacić i 100 k), tylko z uproszczeniem dotychczasowego.
@elKoyote: księga znaku i inne takie. Poza tym to, że to jest uproszczenie istniejącego znaku nie oznacza, że: 1. Designer zrobił to w 5 minut 2. Firma nie będzie brała marży
Przy takim projekcie trzeba opłacić kilka osób + firma musi zarobić. 26k to serio nie jest nie wiadomo jaka cena.
@elKoyote: zapewne nie. Nie jestem grafikiem/designerem. Mógłbym narysować jakieś g---o, ale nikt by za to nie zapłacił (no, może Gmina Przemyśl, #pdk), a już na pewno nikt by go nie zaakceptował jako znaku promującego miasto.
@elKoyote: Może i bym zrobił, nie wiem, to zależy jakie były warunki umowy. To pewnie robiła agencja i oprócz znaku, weszła w to cała identyfikacja wizualna, księga znaku a także pewnie DTP więc też duże ryzyko że jakby coś w druku wyszło źle to by pewnie musieli bulić.
Poraz milion-pińcet-sto-dziewięćsetny: nie płacisz za tę grafikę, ale za milion innych rzeczy. I 26k wydaje się raczej normalną ceną za znak + identyfikację.
@m_bielawski: co nie zmienia faktu, że logo (czwarte na przestrzeni kilku lat historii Krakowa, dobrze pamiętam?) jest bez sensu i nie warte 26 tys.
@m_bielawski: To nie wiem o jakim milionie innych rzeczy napisałeś. Tu nie mamy do czynienia z zupełnie nowym logotypem stworzonym od
Zobaczcie co odwaliło ABC/NBC. Trump jest wyższy od Kamali o 30 centymetrów. A wygląda na tak samo wysoką a w niektórych momentach nawet na troxhę wyższą XD Tak ustawili kamery. Można rozpoznać to też po wysokości mikrofonów, które są przecież w takiej samej odległości od ust. #trump #usa #debata
26 tys. zł
@m_bielawski: Ok. Tanio macie nowe Solarisy.