Wpis z mikrobloga

@kajdzis: Napiszę Ci pare słow bo udało mi się dorwać do kompa

Słabe strony to elektryka, koniecznie sprawdź czy wszystko działa, nawet najmniejsze pierdoły które są elektryczne (grzane siodła, czujnik deszczu, czujniki parkowania)

polecałbym kupić bądź pożyczyć interfejs diagnostyczny iCar czy elm 327 żeby odczytać
  • Odpowiedz
  • 1
@rahuza123 jak masz szyby w górze i bez windshotta to obojetnie czy pasazer czy kierowca to cos tam powiew wiatru jest. jak otworzysz windschotta to mozesz jechac 200 i nic nie czuć :)
  • Odpowiedz
@rahuza123: Cały rok, jak będzie Ci bardzo wiało to możesz podnieść szyby do góry i wtedy praktycznie jakbys z szyberdachem jechał, windshott powinen byc na wyposazeniu, aczkowilek jak ja kupowalem to gosc go nie mial, koszt zamiennika to okolo 400 zł, oryginał nie mam pojecia.ja nie używam
  • Odpowiedz
@Stitch: Hej, masz zablokowane PW a mam sprawę. Jadę chyba w piątek ew. po swiętach oglądać 2x 307CC w Busku-Zdroju - masz jakies pro tipy? Na co szczególnie zwrócić uwagę? Wiadomo, czy dach działa i jest szczelny. Jakieś rzeczy, które handlarzyna mógł przeoczyć przy picowaniu auta?

Miałem 307 SW, 12 lat w rodzinie, więc jakieś tam pojęcie mam. Ale nie miałem styczności ani z CC, ani z 2,0 benzyną -
  • Odpowiedz
  • 0
@zoniu jaki rocznik i wyposażenie? ogólnie jeśli 177 bedzie w dobrym stanie to super dynamikę ma ten silnik i jest prosty w naprawie (jest to jednostka z 206 RC), ten 136 jest trochę nowszy, ale no 170 km jednak lepiej napędza te prawie 1.7 tony :D
  • Odpowiedz
@Stitch: Staruszki :) zobacz sobie: 177, 136

To ma być daily, więc ma być sprawne i wytrzymać jeszcze powiedzmy 40 tys. km bez większych kosztów. Nie jeździłem tym mocniejszym silnikiem. Jestem ciekaw jak realnie spalanie w mieście.
  • Odpowiedz
  • 0
@zoniu na zdjęciach oba wyglądają ok, szpary są równej szerokości (przynajmniej na foto).

Hm.. co by mozna sprawdzić. Jeśli znasz typowe bolączki 307 to rzeczy typu pająk zespolony, tasma w kierownicy etc to znasz.

z typowo cabrio to sztywność karoserii czy prosta. A więc jednym tylnym kolem wjeżdżasz na krawężnik (żeby drugie zwisalo/ dotykalo asfaltu) i otwierasz/ zamykasz dach. i tak i prawą i lewa stronę. drzwi jak i dach powinny
  • Odpowiedz