Wpis z mikrobloga

Zamówiłem coś w pewnym sklepie internetowym. Jedyną opcją opłaty zamówienia był tradycyjny przelew na konto bankowe. No dobra. Zrobiłem zakup i wpłaciłem kasę. Czekam 2 dni i status zamówienia był nadal "oczekiwanie na wpłatę". No to piszę do sklepu maila. W odpowiedzi dostałem, że towaru nie mają i nie będą mieć. No to odpowiedziałem, że chce zwrot kasy. Nie dostałem odpowiedzi i mijają kolejne 2 dni bez zwrotu kasy. Co z tym robić? #polska #sklepyinternetowe
  • 3
@ethics: Zgodnie z polskim prawem, płatność przy odbiorze jest obowiązkową opcją płatności. Jeśli w sklepie nie ma takiej opcji, to zapala się czerwona lampka. A tutaj pewnie rzeczywiście niezbędne będzie zgłoszenie na policje, choć podejrzewam, że po 4 dniach spuszczą cię na drzewo, bo czas na zwrot wynosi 14 dni.