Aktywne Wpisy
ZnUrtem +16
#perfumy
Następuje próba rozebrania Creed Aventus z baniaka o nowej pojemności 490 ml (dotychczas 500 ml). Być może ze zmianą litrażu poszła zmiana formuły i poprawiły się parametry? (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■) ¯\(ツ)/¯
Potrzeba chętnych na min. 400 ml i zamawiam wiaderko w StylSopot. Z racji sporej ilości soku odlewam od min. 10 ml co by mieć mniej roboty. Aha, prośba o przemyślane i wiążące deklaracje bo do "zamrożenia" jest 3,5 k.
Umownie zbieram chętnych do wtorku - jeśli się nie uda #rozbiorka należy uznać za anulowaną :(
Creed Aventus w
Następuje próba rozebrania Creed Aventus z baniaka o nowej pojemności 490 ml (dotychczas 500 ml). Być może ze zmianą litrażu poszła zmiana formuły i poprawiły się parametry? (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■) ¯\(ツ)/¯
Potrzeba chętnych na min. 400 ml i zamawiam wiaderko w StylSopot. Z racji sporej ilości soku odlewam od min. 10 ml co by mieć mniej roboty. Aha, prośba o przemyślane i wiążące deklaracje bo do "zamrożenia" jest 3,5 k.
Umownie zbieram chętnych do wtorku - jeśli się nie uda #rozbiorka należy uznać za anulowaną :(
Creed Aventus w
Nighthuntero +447
od pewnego czasu interesuje mnie grafika 3D, chciałbym się zacząć rozwijać w tej dziedzinie. Wcześniej trochę bawiłem się w Sketchupie (wymagały tego studia), spodobało mi się i myślałem nad nauką kolejnego programu, bardziej rozbudowanego i pozwalającego na większe możliwości.
I tu pojawiają się pytania. Który z programów byłby najlepszy? Blender? 3ds Max? Czy może inny i czego w ogóle wymaga rynek? Chciałbym się zająć wizualizacjami albo animacjami. Czy bez rysunku dam sobie radę? I jak z płatnymi szkoleniami, warto?
Czego używają profesjonalisci?
Nie chce się zacząć uczyć czegoś po czym może się okazać że nie ma pracy
#grafika3d #blender #3ds
Komentarz usunięty przez autora Wpisu
Komentarz usunięty przez autora Wpisu
Komentarz usunięty przez autora
@Surgeon:
@PanKabaczek:
@kocham_jeze: warto pomagać takiej hołocie która gówno się zna na żartych?
Taki z ciebie śmieszek że zadałem 2 razy takie same pytanie i skopiowałeś odpowiedz z drugiego....
Czego wymaga branża: przede wszystkim 3dsMax, często Maya bardzo rzadko Blender. Era Maxa się kończy, Blender staje się popularniejszy o Cinemie nie wiem, ale np w gamedevie o nim nie słyszę.
Dodatkowe: Max i Blender się nie lubią. Ktoś kto umie jeden z nich ma problemy z drugim, wielokrotnie potwierdzane.
Ergo, najlepiej Maya.
do animacji - najwygodniejsza mayka moim zdaniem.
do wizualizacji - najlepiej mi sie pracuje w maxie +
Czyli tak przyszłościowo lepiej zabierać się za Maye?
Coś jeszcze czy z dobrze ogarniętą samą Maya da się znaleźć robotę?
Jak era Maxa się konczy to ludzie przechodzą na Blendera czy pojawia się coś nowego na rynku?