Wpis z mikrobloga

@WolfSky: Zadzwoniłem do mamełe która robi w wydziale VAT, sprawdziłem w necie, i:

Podstawą reklamacji będzie potwierdzenie zakupu, czyli paragon, faktura VAT lub umowa. Dopuszczalne jest również potwierdzenie sprzedaży poprzez wydruk z karty płatniczej. Sprzedawca nie może tłumaczyć się, że nie odpowiada za wadliwy towar, który sprzedał, ponieważ odpowiedzialność powstaje z mocy prawa.

Termin dla reklamacji w ramach rękojmi wynosi rok, licząc od dnia jej wydania w przypadku rzeczy, a
@WolfSky: Nie rozumiem, przecież mam rok rękojmi (mogę odesłać do Janusza) ale przez ten sam rok działa mi gwarancja Apple od momentu aktywacji (i to musi respektować każdy autoryzowany serwis Apple, bo mam w ręce telefon z IMEI który jest zarejestrowny wtedy a wtedy oraz dowód zakupu), to logiczne że pójdę do autoryzowanego?