Czy ktoś wie skąd ten użytkownik #car4vip ma te sprzęty? Komentarze są aż nazbyt pozytywne, długie i wyczerpujące, a nawet przypadki zwrotu pieniędzy...Zazwyczaj komentarz to "Polecam" i tyle. #allegro @allegropl #apple
@rzepa10 + @inteliboy: Mircy, jak została rozwiązana sprawa z pomyłkami w zamówieniach (dysk; klawiatura). Usunęliście poprzednie wpisy. Jak została rozwiązana sprawa? Czy @Deja_VU_000 zaoferował jakąś rekompensatę i poprosił o usunięcie nieprzychylnych wpisów?
@inteliboy + @rzepa10: W porządku. Wszystko jasne. Dzięki za odpowiedzi. Dajcie znać, jak w końcu dostaniecie właściwe konfiguracje. Co raz więcej tych błędów w konfiguracjach. Na początku były na korzyść, teraz zwykle odwrotnie. Mam nadzieję, że mój będzie zgodny z zamówieniem - przekonam się pewnie dopiero w lutym.
@inteliboy + @rzepa10: Jak wyglada sprawa waszych niewłaściwych konfiguracji? Dostaliście w końcu właściwe, czy nadal czekacie? Zwrot robiliście przez dyskusje na Allegro?
@kravallan: Czasem zdążają się też błędy na niekorzyść i wymiana nie jest ekspresowa.
@Angeldust77: No nieźle… Czyli otwarcie dyskusji w 180 dniu nie przedłuża POK, a daje jedynie 30 dni na dogadanie się ze sprzedawcą. W przypadku braku porozumienia Allegro indywidualnie rozpatruje sprawę, czyli zamiast POK może np. ponaglić sprzedawcę. Czyli nie ma żadnej gwarancji ochrony po 180 dniach. @Deja_VU_000 właśnie napisał, że: nie przypominam sobie aby ktoś dostał przed 180 dniem swoją przesyłkę. Jedyną gwarancją jest zatem wiara…
@uokik_law_enforcement: Nie wiem, mam jeszcze czas na decyzje. Oficjalne stanowisko Allegro dla zamówień sprzed 5 września 2022 jest takie, że po 180 dniach wygasa Allegro Protect i możemy liczyć wyłącznie na „indywidualne rozpatrywanie”. Nie ma raczej zatem szans na zwrot środków. Terminy dostaw sięgają obecnie 200 dni. Także loteria…
Z drugiej strony, większość osób z wątku dostaje w końcu swoje zamówienia z Allegro. Myśle, że sprzedaż byłaby zablokowana gdyby było
@spoconyogrodnik_origins: Otwierasz dyskusję, czy zgłaszasz w dyskusji, że chcesz zwrot w ramach POK? Pamiętaj, że zgodnie z regulaminem Allegro i wcześniejszymi wpisami - POK chroni tylko do 180 dnia. Potem możesz liczyć na indywidualne rozpatrzenie sprawy, cokolwiek to znaczy.
@spoconyogrodnik_origins: No cóż… Też się zastanawiam nad takim rozwiązaniem. Biorąc pod uwagę fakt, że według arkusza prawidłowych konfiguracji jest ok. 80%. Tym samym, do 200 dni trzeba dodać min. 30 dni na wymianę.
@paryzanin98: Otwórz dyskusję. W razie czego, nawet jak z automatu zwrotu z POK nie dostaniesz, nie zostaniesz raczej na lodzie. Albo i zostaniesz… Jeden rabin powie tak, a drugi powie, że nie.
@Nieznajomy60: Ile dokładnie dni minęło od zamówienia? Otwierałeś dyskusje na Allegro? Jeśli zamawiałeś w maju, tak jak napisałeś wcześniej - daleka droga.
@scanionajlepszo + @Nieznajomy60: Poczytajcie sobie wątek. Sami się przekonajcie. Co trzy dni ktoś pyta i tłumaczy. Zajedzie elektrodą, bo temat wałkowany co trzy dni. Polecam tez zapoznać się z arkuszem, który ktoś wrzucał w poprzednich postach.
@helens + @kravallan: Mimo wszystko, lepszy arkusz niż nic. Przynajmniej w niektórych przypadkach wiadomo, ile trwa wysyłka oraz jak wyglada komunikacja ze sprzedawcą.
@Lmalek: Myślałeś, że dostawa będzie w terminie z Allegro? Niestety, nie Ty jeden. Wielu już tu takich trafiło. Dostawa to +/- 200 dni od momentu złożenia zamówienia. Dobry żart z tą rekompensatą, nie powiem. Rekompensatą będzie otrzymanie właściwej konfiguracji za połowę ceny rynkowej.
@Danielos161 + @Lmalek + @piotr-bk + @Dracula_2000: Czy możemy liczyć na zdjęcia sprzętu jako potwierdzenie? Myśle, że to skuteczniej uspokoi atmosferę.
@artugros: W tym, że fizycznie dostali sprzęt, a nie tylko dodają komentarze. Zaraz znów będą podejrzenia, że @Deja_VU_000 kogoś podstawia albo multikonto.
@yuri-nie-pytaj: Możesz mieć racje. W takim przypadku szczęście maja Ci, którym nie minął 180 dzień i dostaną zwrot z POK. Jest też szansa, że „indywidualne” rozpatrzenie po 180 dniach umożliwia pełny zwrot. Tematu grupy nie poruszam, bo nie mam wiedzy w tym zakresie. W międzyczasie spływają zamówienia… Allegro jednak wysyła sprzeczne sygnały, zarówno w sprawie blokady konta, jak i POK. Także ryzyk fizyk i wróżenie z kuli. Albo będzie Mac
@one__two: Panie, wiszą chyba jeszcze zamówienia z marca, kwietnia i maja. Poważnie się zastanawiam, czy nie anulować zanim pociąg się wykolei. Nie dość, że opóźnienia to jeszcze problemy z wymiana jak u @rzepa10.
@kravallan: Najgorsze jest właśnie takie gadanie, jak Twoje - mogę poczekać nawet 200 dni, kłamstwa sprzedawcy są w porządku, cena rekompensuje wszystko. Też mam na czym pracować, też mi się nie spieszy, ale oczekiwanie powyżej 180 dni jest średnio akceptowalne. Nie mówię już nawet o sytuacji, gdy przychodzi błędna konfiguracja, co jest wręcz nagminne przy zamówieniach innych niż bazowe modele. Wtedy robi się 365 dni.
@helens: Nie ma żadnych kontenerów. Sprzęt jest zamawiany przed wysyłką, podczas gdy sprzedawca przez 180 dni obraca środkami. Tak robił artistech, wikatoys, a teraz SellBrick. Tylko tyle i aż tyle. Przecież nikt nie napisze, że bierze od Was "pożyczkę", a sprzęt będzie w "nagrodę" za pół roku. Nie ma tu żadnych spedycji, czy kontenerów z Chin. Jest hurtowe zamówienie, gdy zbliża się 180 dni. Z inwestycjami bywa tak, że nie
@marc04 + @Wizun + @one__two: Jest tylko jeden sposób, żeby dowiedzieć się jak to wszystko naprawdę działa. Sytuacja na miarę Artis-Tech. W innym przypadku nigdy się nie dowiemy. Przynajmniej ja już mam dosyć krętactwa, które nie jest warte pozornych oszczędności. A nowe aukcje będą jak zejdzie z balonika, albo i nie będą. Czas pokaże.
@Wizun: Mnie najbardziej właśnie razi brak konkretów, ciagle zwodzenie i spławianie. Zdawkowe odpowiedzi, tak aby w Allegro nie czepiali się o ich brak w 24 godziny. Nie wiem gdzie ten dobry kontakt ze sprzedawcą, na który sam się początkowo złapałem. Wystarczą konkrety, nie trzeba elaboratów. Sprzedawca notorycznie wprowadza w błąd, nawet przy zwrocie. Stawką za oszczędność są więc własna cierpliwość i nerwy, chyba że ktoś jest masochistą i lubi jak
@karberowany: Nic, czekasz dalej albo zwrot. Twój wybór. Otwarcie dyskusji niczego nie przyspieszy. Zwrot warto jednak robić przez Allegro Protect, a nie bawić się w przelewy. Na tym polega „wyższość” Allegro nad sklepem.
@Wizun: Miałem takie same obawy, dlatego sobie odpuściłem czekanie w niepewności.
Bulwa, jednak dobrze, że skorzystałem z Allegro Protect, a miałem wątpliwości. Ciekawa sprawa, że sprzedający usilnie nalegał na odstąpienie od umowy i twierdził, że Allegro odrzuci wniosek. Pewnie dlatego, że Allegro dolicza do faktury i zwraca w 48 godzin, a tak pewnie bujałbym się już 3 miesiąc ze zwrotem.
404 Not Found
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
Czy ktoś wie skąd ten użytkownik #car4vip ma te sprzęty? Komentarze są aż nazbyt pozytywne, długie i wyczerpujące, a nawet przypadki zwrotu pieniędzy...Zazwyczaj komentarz to "Polecam" i tyle. #allegro @allegropl #apple
@kravallan: Czasem zdążają się też błędy na niekorzyść i wymiana nie jest ekspresowa.
Z drugiej strony, większość osób z wątku dostaje w końcu swoje zamówienia z Allegro. Myśle, że sprzedaż byłaby zablokowana gdyby było
A na sprzętach etykiety z AB i ALSO… Kolejny wywód pełny. Szkoda czasu na analizy i wytykanie.
@Wizun: Jeśli dostaniesz dobrą konfigurację.
@MagnusOpertbohren: Nie ma szans.
@eXcore: Przeczytaj wpisy @rzepa10 zanim zdecydujesz się na wymianę. Poza tym 8C/8C jest wycofany z oficjalnej dystrybucji.
@Wizun: Miałem takie same obawy, dlatego sobie odpuściłem czekanie w niepewności.