Aktywne Wpisy
blablalbla +13
k---a jesień i już mi sie nie chce żyć, a było tak dobrze, byłam na dobrej drodze do wyjścia z dołka i wszystko k---a wraca ja p------e, znów te napady w----u, złości, autoagresji, płaczu, tak mnie dobija ta pogoda, brak możliwości wyjścia na dwór, połazić, na rower, pomęczyć sie, no tak jest możliwość ale k---a po co jaka to k---a przyjemność w taką pogodę i ciemność po 18, wszystko k---a wraca, jedyne
#wot
@zygfryd0: równie dobrze można napisać, ludzie widzą, że nic nie robią z cheatami, że WG nikogo nie banuje, rezygnują z gry ze względu na politykę WG = mniejsze zarobki dla WG.
@BillHickok: @diversil: bany będą, nic się nie bójcie
@zygfryd0: Napiszę ci, jak to w Quake 3 drzewiej bywało:
Każdy miał dostęp do konsoli pod tyldą, każdy miał dostęp do listy komend. Więc każdy walił com_blood, cg_gibs, każdy tweakował cg_smokeradius, ustawienia map, postaci, słynne com_maxfps 130, żeby móc robić strafe'y, itd itp. I było spoko... Do momentu.
Tym "momentem" było odkrycie przez niektórych, że zastosowanie odpowiedniej kombinacji zmiennych "snaps", "rate" i paru innych (opcje sieciowe manipulujące pakietami) powodowało nie tylko zmniejszenie ich pingu, ale też warpowanie/klatkowanie u przeciwników. Wyobrażasz sobie to? Grasz spokojnie z pingiem mniejszym o 10-20 ms, a twoja postać u wszystkich innych odświeża się co 1/4 sekundy, albo i co pół, jakbyś pakiety drukował na
@saimonm
@teh_m ciekawe porównanie.
Ja nie mówię, że to jest ok, ale nie jest tak groźne jak w innych grach. Wyobraźcie sobie kolesia który na speedhacku przelatuje przez całą mapę i rozwala wszystkim ammoracka na strzał w 30 sekund.(na szczęście w wocie coś takiego nigdy nie będzie miało miejsca) Tutaj bardziej o takie cheaty mi chodziło. Wybaczcie jeżeli się nie zrozumieliśmy.
@teh_m:
@saimonm: xDDDDDDDDD szkoda mi was trochę,
@papiez_: A jakieś konkretne argumenty?