Wpis z mikrobloga

@palecbiskupa: Jest tu parę haczyków bo wersje z ameryki nie są kompatybilne z suruperchardzerami i mają inne lampy, inne mapy(nawigacja) i strojenie radia/zakres fal przy radiu nie przez 3G. Dodatkowe opłaty transport lądowy , obsługa , przepływ dokumentacji i ich tłumaczenie , fracht , opłaty portowe , cło , vat itd.
@palecbiskupa choć tak licze i i tak się opłaca bo koszty to Opłaty, które trzeba pokryć:

* cło - 10 proc. wartości celnej samochodu (wartość celna to: cena zakupu powiększona o koszt transportu i ubezpieczenia do granicy Polski lub Unii Europejskiej - w zależności od portu, do którego samochodu przypłynie);

* akcyza: dla samochodów o pojemności skokowej silnika do 2000 ccm włącznie - 3,1 proc. wartości celnej powiększonej o należne cło oraz
@namiot666: Do rozładowania baterii będzie, ale już nie zacznie ładowania będą się kontroli świeciły i konieczny serwis.
Był na sieci wątek z 2 lata temu o kolesiu co kupił myślał, że wyklepie. Ale nie udało mu się właśnie przez blokadę komputera. Kilka miesięcy wątek ciągnięty był i nie widziałem, żeby pochwalił się rozwiązaniem problemu.